„Aš kojos į tą lėktuvą daugiau nekelsiu“, – po incidento savo atstovei Stanislavai Pak pareiškė T.Nikoličius.
„Man sakė, kad vienas variklių nustojo veikęs, – aiškino S.Pak. – Mes kritome iš viso dvi minutes; tai truko tartum visą amžinybę. Mus tiesiog išblaškė po visą saloną.“
Kritome iš viso dvi minutes; tai truko tartum visą amžinybę. Mus tiesiog išblaškė po visą saloną.
Lėktuvas galiausiai saugiai nusileido Belgrade, bet T.Nikoličius buvo priverstas atšaukti savo vizitą į Vatikaną, kur jis turėjo susitikti su popiežiumi Pranciškumu.
Šalies vadovo patarėjai tikino, kad incidentas kilo dėl savo amžių atgyvenusio lėktuvo mechaninio gedimo, tačiau pasirodė, kad jo priežastis kur kas banalesnė.
Tyrėjai nustatė, kad antrasis pilotas Bojanas Zoričius išpylė kavą ant prietaisų pulto.
Pradėjau šluostyti pultą ir netyčia aktyvavau avarinį priešsparnio mygtuką.
„Pradėjau šluostyti pultą ir netyčia aktyvavau avarinį priešsparnio mygtuką – dėl to automatiškai išsijungė autopilotas ir lėktuvas ėmė prarasti aukštį, raporte Serbijos civilinės aviacijos direktoratui nurodė B.Zoričius.
B.Zoričius pridūrė, kad orlaivio valdymą perėmė pagrindinis pilotas, kuris sugebėjo orlaivį grąžinti į reikiamą aukštį ir gavo leidimą skristi atgal į Belgradą.
Antrasis pilotas taip pat pripažino, kad vienas variklių buvo liovęsis veikti, bet buvo vėl įjungtas grįžimo atgal metu.
Direktoratas laikinai sustabdė B.Zoričiaus pilotavimo teisių galiojimą.