Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pietų Korėjos gelbėtojai ištraukė berniuko, pirmojo pranešusio apie skęstantį keltą, kūną

Berniuko, kuris virpančiu balsu pirmasis paskelbė pavojų skęsti pradėjusiame perkrautame Pietų Korėjos kelte, kūnas veikiausiai buvo rastas į dugną nugrimzdusiame laive, ketvirtadienį pranešė pakrančių sargyba.
Pietų Korėjoje nuskendo 476 žmones plukdęs keltas.
Pietų Korėjoje nuskendo 476 žmones plukdęs keltas. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Berniuko tėvai, apžiūrėję ištrauktą kūną ir drabužius, padarė išvadą, jog tai jų sūnaus palaikai, tačiau jų tapatybė dar oficialiai nepatvirtinta DNR tyrimais.

Daugiau nei 300 žmonių, daugiausiai moksleivių ir mokytojų iš Ansono mieste, esančiame netoli Seulo, veikiančios Danvono vidurinės mokyklos, nuskendo arba dingo ir dabar yra laikomi žuvusiais per balandžio 16 dieną įvykusią katastrofą.

Pirmąjį pranešimą apie nelaimę pasiuntė vienas berniukas, kuris paskambino gelbėtojams praėjus trims minutėms po to, kai laivas atliko lemtingą paskutinį posūkį, vienas ugniagesių tarnybos pareigūnas sakė naujienų agentūrai „Reuters“.

„Gelbėkite mus! Esame laive ir manau, kad jis skęsta“, – berniuko žodžius citavo naujienų agentūra „Yonhap“.

Berniukas surinko pagalbos numerį 119 ir buvo sujungtas su ugniagesių tarnyba, kuri po dviejų minučių skambutį nukreipė pakrančių sargybai. Vėliau tuo pačiu pagalbos telefonu paskambino dar apie 20 laive buvusių vaikų.

„Gelbėkite mus! Esame laive, ir manau, kad jis skęsta“, – berniuko žodžius citavo naujienų agentūra „Yonhap“.

Pasak žiniasklaidos, ugniagesių tarnybos pareigūnas paprašė perduoti telefoną kapitonui, o berniukas paklausė: „Turite omenyje – mokytojui?“

Korėjiečių kalboje žodis „kapitonas“ skamba panašiai kaip „mokytojas“.

146 metrų ilgio ir 22 metrų pločio laivo krovinių ir keleivių masė buvo triskart viršijo oficialiai rekomenduojamą. Kroviniai buvo netinkamai paskirstyti, o balastas buvo nepakankamas.

Kelto „Sewol“ krovos darbams vadovavusios bendrovės „Uryeon“ („Union Transport Co.“) generalinis direktorius Moon Ki-hanas sakė „Reuters“, kad laive buvo 105 konteineriai, kurių dalis iškrito į jūrą, kai keltas pasviro.

45 konteineriai buvo sukrauti ant priekinio denio, o dar 60 – apatiniuose deniuose, nurodė Moon Ki-hanas. Laivas gabeno iš viso 3 600 tonų krovinių – konteinerių, automobilių ir kita, pridūrė jis.

Vienas parlamento narys šią savaitę sakė, kad Korėjos laivų registre nurodoma, jog rekomenduojama „Sewol“ krovinių masė tėra 987 tonos.

69 metų kapitonas Lee Joon-seokas ir kiti įgulos nariai, palikę laivą prieš jam apvirstant, buvo suimti ir apkaltinti aplaidumu. Kapitonas taip pat kaltinamas, jog „nelėtindamas per staigiai pakeitė kursą“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius