„Labai tikėtina, kad įgula priėmė nelogišką sprendimą leistis tokiomis sąlygomis. Kai kur rašoma, kad lėktuvo įgulai buvo siūlyta skristi į Minską, arba į Maskvą“, – sakė E.Ganusauskas. Pasak jo, lėktuvas lūžo užkliuvęs už medžių ir atsitrenkęs į žemę. Pasak specialisto, šios aplinkybės rodo, kad oro sąlygos leidimuisi buvo labai blogos.
„Lėktuvas lūžo nuo to, kad užkliuvęs už medžių atsitrenkė į žemę. Tai natūrali ir labai akivaizdi katastrofos priežastis. Vienų šaltinių duomenimis, lėktuvas nesėkmingai bandė leistis dukart, kitų šaltinių teigimu, net keturis kartus. Tai reiškia, kad buvo labai tirštas rūkas“, – sakė E.Ganusauskas.
Teigiama, jog matomumas oro uosto erdvėje buvo 200-500 metrų – orlaivių pilotavimui tai yra labai mažai. Maždaug prieš 10 minučių iki katastrofos vietos dispečeriai į kitą oro uostą nukreipė vieną krovininį lėktuvą.