Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kodėl Kaunas yra tinkamesnis „Rail Baltica 2“ vėžei?

Visvaldas Matijosaitis
Visvaldas Matijosaitis
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Seime ir Vyriausybėje kilo siūlymai apsvarstyti galimą „Rail Baltica 2” maršruto alternatyvą: europinę vėžę nukreipti ne per Kauną, o per Vilnių. Visuomeninės organizacijos „Vieningas Kaunas“ nariai pateikia argumentus, kodėl antras pagal dydį Lietuvos miestas neturėtų būti išmestas iš „Rail Baltica 2” projekto.

„Kaunas nuo pat „Rail Baltica“ įgyvendinimo pradžios buvo numatytas maršrute, todėl radikalūs pakeitimai gali būti žalingi bendro Lietuvos, Latvijos ir Estijos  projekto kontekste. Jau paruošti parengiamieji darbai, atliktos studijos. Belieka pereiti prie realių darbų,  o ne trypčioti vietoje su svarstymais ir diskusijomis“,- teigia “Vieningas Kaunas” valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis.

Povilas Mačiulis
Povilas Mačiulis

“Šiuo metu yra įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, todėl šalia įrengti “Rail Baltica 2” vėžę kainuos pigiau. Vėžės su Vilniumi įgyvendinimas būtų žymiai brangesnis, nes reikės rengti papildomas studijas, išpirkinėti sklypus, įvertinti poveikįaplinkai“, - argumentus dėsto visuomeninės organizacijos „Vieningas Kaunas“ direktorius Povilas Mačiulis.

 

 

„Antras pagal dydį Lietuvos miestas yra strateginis šalies transporto ir logistikos

Visvaldas Varžinskas
Visvaldas Varžinskas

centras, turintis unikalią sausumos, oro ir geležinkelio transporto jungtis. Šiuo metu iki Kauno sėkmingai įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, investuotojų sulaukia Laisvoji ekonominė zona, auga nauji logistikos centrai, planuojama oro uosto plėtra. Siūlymas Kauną išmesti iš „Rail Baltica 2” projekto iš principo prieštarauja šalies darniai plėtrai”,- „Vieningo Kauno“ narys doc. dr. Visvaldas Varžinskas.

 

Tomas Bagdonavičius
Tomas Bagdonavičius

„Antras pagal dydį Lietuvos miestas yra strateginis šalies transporto ir logistikos centras, turintis unikalią sausumos, oro ir geležinkelio transporto jungtis. Šiuo metu iki Kauno sėkmingai įgyvendinimas “Rail Baltica” pirmasis etapas, investuotojų sulaukia Laisvoji ekonominė zona, auga nauji logistikos centrai, planuojama oro uosto plėtra. Siūlymas Kauną išmesti iš „Rail Baltica 2” projekto iš principo prieštarauja šalies darniai plėtrai”,- „Vieningo Kauno“ narys doc. dr. Visvaldas Varžinskas.

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min