-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkursą „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai

Savaitgalį įvyko ISM Vadybos ir ekonomikos Studentų atstovybės organizuojamo konkurso „Creative Shock’12” finalas, kuriame varžėsi 5 komandos. Iš jų geriausiai įveikė užduotį – sugalvojo strategiją, kaip socialinis verslas VšĮ „Sveikatingumo idėjos“ galėtų tapti patvariu verslu ir sulaukti didesnio visuomenės dėmesio – Stokholmo aukštosios ekonomikos mokyklos Rygoje komanda „Disturbedmen“.
Konkurso „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai
Konkursą „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai / Organizatorių nuotr.

Ji ir tapo nugalėtoja bei „Danske Bank” įsteigto pagrindinio – 1000 eurų– prizo laimėtoja. Antroji vieta bei 500 eurų atiteko Lietuvos tarptautinio LCC universiteto komandai ,,Giga Blast!“. Trečios vietos nugalėtoja, kita LCC universiteto komanda „BASTA”, keliaus į susitikimą su tarptautinės Verslo taikos premijos laureatu Vladu Lašu. Iš viso konkurse dalyvavo daugiau nei 50 komandų iš 10 Europos valstybių. 

Organizatorių nuotr./Konkurso „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai
Organizatorių nuotr./Konkursą „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai

„Kaip ir tikėjomės, konkursas nenuvylė nei jo dalyvių, nei organizatorių. Komandos uoliai, greitai ir orginaliai įveikė jiems skirtas užduotis, buvo pasiūlyta ne viena originali idėja, strategija, kuri galėtų prisidėti prie socialinio verslo kilimo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, – pastebi vienas iš konkurso organizatorių Aras Dapkus, išreikšdamas viltį kitais metais sulaukti tokio pat aktyvaus studentų komandų dalyvavimo.

„Creative Shock“ finalas truko dvi dienas. Jame varžėsi geriausios konkurso komandos iš Vilniaus universiteto, Lietuvos tarptautinio LCC universiteto, Portugalijos bei SSE Rygos universitetų. Pirmąją dieną dalyviai praleido atvirose paskaitose, kuriose buvo dėstoma socialinio verslo ir marketingo temomis. Vėliau finalininkai žaidė komandos formavimo žaidimus, turėjo galimybę geriau susipažinti.

Organizatorių nuotr./Konkurso „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai
Organizatorių nuotr./Konkursą „Creative Shock‘12“ laimėjo latviai

Antroje konkurso finalo dalyje komandų laukė užduotis, kurią paruošė VšĮ „Sveikatingumo idėjos“. Dalyviai turėjo pateikti konsultacinius pasiūlymus šiam socialiniui verslui, kuriančiam Marijampolėje darbo vietas žmonėms su negalia. Užduočiai atlikti komandos turėjo vieną naktį, o jau ryte savo sugeneruotas idėjas pristatė komisijai.

Šių metų komisiją sudarė „Danske Bank” Lietuvos filialo generalinis direktorius Gintautas Galvanauskas, „Danske Bank” Socialinės veiklos ir aptarnavimo kokybės skyriaus vadovė Gerimanta Stankutė, Lietuvos tarptautinio Vilniaus oro uosto komercijos departamento direktorius bei LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, ryšių su visuomene agentūros „Ad verum“ direktorė bei LiMA valdybos narė Ieva Naujalytė, VŠĮ „Sveikatingumo idėjos“ direktorius Andrius Jasinskis, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros direktorė  Dovilė Juršytė bei vyr. lektorė ir ISM kokybės direktorė Jolita Butkienė.

Antrą kartą mūsų šalyje surengtas konkursas – tai Tarptautinės verslumo savaitės, minimos daugiau nei 50-tyje šalių, dalis. Šia savaite siekiama lavinti jaunų žmonių kūrybiškumą, verslumą bei novatoriškumą. Pagrindinis Tarptautinės verslumo savaitės organizatorius Lietuvoje – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius