Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentai didins stipendijas dešimt kartų

Šių metų kovo 16 d. įvadiniais verslumo mokymais startuoja 8-asis kasmetinis „Verslauk“ konkursas. Konkurse, truksiančiame beveik du mėnesius, dalyviai varžysis spręsdami užduotis kurdami pridėtinę vertę t.y. per mėnesį iš 1 lito turės uždirbti 1000 litų. Geriausiems konkurso finalistams, kaip prizai bus pasiūlytos vasaros stažuotės Lietuvos įmonėse.
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Studentiškas naujienas sekite socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje. Čia verda studentiškas gyvenimas!

„Verslauk“ yra didžiausias verslo planų konkursas Lietuvoje, kuris kiekvienais metais ieško naujų formų, kaip įtraukti jaunimą savo verslo idėjas įgyvendinti praktiškai. „Šįkart jaunuolius, kurie mąsto ir generuoja savo verslo idėjas kviesime varžytis trijų etapų užduotyje, finaliniame etape atrenkant geriausius ir jiems pasiūlant stažuotes įmonėse Lietuvoje. Pradėję nuo užduoties, kaip nuo 1 lito sukurti vertę iki 10 litų, kitame etape nuo 10 litų iki 100 litų, o galiausiai paskutiniajame nuo 100 litų iki 1000 litų, kartu su mentoriais mokysis, kaip praktiškai tokios vertės kuriamos versle, – konkurso idėja dalinasi Mindaugas Busila, „Verslauk!” konkurso vykdantysis direktorius. – Neatmetame galimybės, kad trečiajame etape kūrybiškiausia komanda mes iššūkį ir žinomiems verslininkams“.

2013 m. „Verslauk“ renginys startuoja kovo 16 d. su dviejų dienų mokymais, kuriuose dalyvaus buvęs UAB „Maxima“ generalinis direktorius Ignas Staškevičius, muzikantas ir režisierius Vidas Bareikis, „Danske“ banko Baltijos šalių vyriausioji analitikė Violeta Klyvienė. Pirmojo etapo užduotis dalyviai gaus kovo 19 d. Keičiantis mokymų ir užduočių etapams konkursas finaliniu renginiu baigsis balandžio 20 d. Dalyvių registraciją vyksta iki kovo 13 d.

„Kai renginys tampa tradiciniu, jo vertė išauga kelis kartus, nes jis kuria ilgalaikius ir matomus rezultatus. „Verslauk“ tikrai gali didžiuotis, kad iš jų renginių išaugo tokios įmonės, kaip UAB „PM Screen“ ar UAB „Content Air“, kurie yra puikūs verslo sėkmės istorijų pavyzdžiai, kad Lietuvoje jaunas žmogus kurti verslą gali, - verslo planų konkursą vertina Dovydas Varkulevičius, VšĮ “Versli Lietuva“, Verslumo departamento direktorius. – Kita vertus, tokie renginiai yra puiki priemonė didinti verslumo suvokimą ir gerinti verslininko įvaizdį Lietuvos visuomenėje“.

„Verslauk!“ konkurso istorija prasidėjo dar 2005 metais. Jo idėja buvo parsivežta iš Danijos pagal ten analogiškai vykstantį konkursą VentureCup. Per 8-erius konkurso metus buvo įsteigtos 68 įmonės, kai kurių iš jų veikla šiuo metu yra itin sėkminga. Per visą laikotarpį konkurse sudalyvavo daugiau nei 19 000 jaunų žmonių. „Verslauk!“ konkursą organizuoja Asociacija „Jaunimo verslo klubas“, projekto iniciatorius Vilniaus miesto savivaldybė, partneriai Všį „Versli Lietuva“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius