-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Projektui IDĖJA 2009 pateikta daugiau nei 100 naujų produktų idėjų

Į šeštus metus organizuojamą studentų marketingo darbų projektą IDĖJA 2009 šiemet užsiregistravo 102 unikalių produktų idėjas pateikusios Lietuvos studentų komandos. Geriausiomis pripažintos idėjos bus pristatytos gruodžio 16 d. vyksiančioje parodoje Vilniuje.
Projektui IDĖJA 2009 pateikta daugiau nei 100 naujų produktų idėjų.
Projektui IDĖJA 2009 pateikta daugiau nei 100 naujų produktų idėjų. / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Verslas Studentai

„Kiekvienais metais skirtingą temą pasirenkanti IDĖJA šiemet kviečia studentus „taupyti su idėja“, – sako projekto vadovas, VU EF Marketingo katedros docentas, Algis Gaižutis. – Racionalus išteklių panaudojimas ir veiklos kaštų mažinimas tapo šiandienos verslo kertine ašimi. IDĖJA 2009 siūlo studentams pasinaudoti plačiai eskaluojama ekonominio sunkmečio tema ir, taikant įgytas marketingo teorines žinias, praktiškai įgyvendinti kaštų taupymo sprendimus naujuose produktuose bei paslaugose“.

Pagrindinis projekto IDĖJA tikslas – aukštojo mokslo ir verslo integracija – šį rudenį buvo patvirtintas dar vienu pokyčiu. Ankstesniais metais tik studentų konsultavimo funkciją atlikę aukštųjų mokyklų marketingo disciplinos dėstytojai šiemet vertins studentų darbus ir atrinks 40 komandų į finalinę parodą. „Šiuo sprendimu siekiame dėstytojus labiau įtraukti į projektą, paskatinti suteikti studentams naujas, IDĖJA užduotis atitinkančias, marketingo žinias“, – teigia projekto vadovas.

Šių metų projektui pasiūlyti nauji produktai nenusileidžia pernykštėms studentų idėjoms savo unikalumu, patrauklumu ir praktiškumu. Pagal temperatūros pokyčius kintantys lęšių atspalviai, pieštukas su valgomu saldymedžio galu, pakraunama baterija užverdantis daugiafunkcinis kelioninis puodelis, elektroninis sąsiuvinis, kaklaraištis su vidinėje pusėje esančia surišimo instrukcija, vienkartinis higieninis pažastų įdėklas, rankinė su vidiniu apšvietimu – šie ir daugelis kitų ekologiją bei saugumo poreikį tenkinančių produktų yra kuriami parodai IDĖJA 2009.

IDĖJA 2009 organizatoriai studentams siūlo pasisemti minčių devyniuose praktiniuose seminaruose, kuriuose pranešimus skaitys reklamos ir marketingo sričių verslo atstovai iš „Tele2“, „TNS Gallup“, „Coffee Inn“, „Gaumina“, „Milk“, „Partizanas“, „AJ Šokoladas“, „CV Rinka“, „Interneto Marketingo Laboratorija“ ir kt.


Projektas IDĖJA – nuo 2004 m. kasmet organizuojamas trijų mėnesių trukmės nekomercinis renginys. Lietuvos studentai kuria ir parodoje pristato visiškai naujas arba patobulintas jau esančias prekes pagal rinkos tyrimo, kainodaros, rėmimo, paskirstymo ir reklamos kūrimo užduotis. Per penkerius metus projekte dalyvavo daugiau nei 1000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų. Apie 200 originalių marketingo idėjų buvo pristatyta IDĖJA parodose.

Daugiau Studentų blogo naujienų rasite čia. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius