Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tris dienas „Merkurijaus dienos“ griovė ribas

Triukšmingu vakarėliu, kuriame koncertavo gyvo garso atlikėjai, o plokšteles suko didžėjais, vakar baigėsi tris dienas vykę „Merkurijaus dienų“ renginiai. Tradicinės Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Studentų atstovybės rengiamos šventės šūkis buvo – „ribų nėra“.
„Merkurijaus“ įžiebimas
„Merkurijaus“ įžiebimas / A. Šimkūno nuotr.

Šiemet „Merkurijaus dienos“ nustebino kaip niekada didele įvairių originalių renginių gausa – žinomi lektoriai paskaitose gvildeno opias ekonomikos ir verslo temas, aktoriai mokė kūrybiškumo paslapčių ir studentams mėgino įrodyti, kad verslas ir menas yra suderinami dalykai.

Ypač didelį studentų susidomėjimą kėlė eurokomisarės ir kandidatės į Lietuvos Respublikos prezidentus Dalios Grybauskaitės paskaita apie ekonomikos iššūkius. Ji pabrėžė, kad įveikiant ūkio negandas ir keliant Lietuvos ekonomiką, jaunimo vaidmuo yra ypač svarbus.

„Jei vyresnei kartai sunku yra keistis, tai jums tai daryti yra lengviau, nes turite noro ir motyvacijos“, – pabrėžė D. Grybauskaitė. Ji pažymėjo, kad jaunimas turi pasirinkimą – išvažiuoti svetur ar likti Lietuvoje ir patarė rinktis pastarąjį kelią. Pasak eurokomisarės, pasilikę gyventi ir dirbti gimtojoje šalyje, jauni žmonės gali svariai prisidėti keliant Lietuvos gerovę.

Praktinius pavyzdžius, kaip galima įveikti ekonomikos sunkmetį, pateikė žiniasklaidos planavimo bendrovės „MPG Lietuva“ direktorė Edita Raguckienė. Jos teigimu, sumaniai investuojant į reklamą, krizę galima panaudoti savo naudai – padidinti konkurencinį pranašumą, pardavimus ar prekės ženklo žinomumą.

„Recesija – tai pradžios arba pabaigos metas ir tai gali priklausyti tik nuo to, kaip gerai mes suprasime vartotojų psichologijos, poreikių ir galimybių pokyčius“, – sakė „MPG Lietuva“ direktorė. Ji taip pat pažymėjo, kad efektyvios kampanijos sėkmę užtikrina integruotas skirtingų komunikacijos disciplinų – reklamos kūrybos, reklamos planavimo, ryšių su visuomene priemonių panaudojimas.

Be akademinės dalies renginių, „Merkurijaus dienų“ metu taip pat vyko originalios varžybos, kurių dalyviai rungėsi pokerio, automobilių parkavimo ir valdymo ir kitose varžybose. Kultūrinėje šventės dalyje buvo galima praleisti vakarą kartu su dainuojamosios poezijos atlikėjais ir su karštos arbatos puodeliu parymoti žvakių šviesoje.

„Merkurijaus dienos“ – didžiausias ir įspūdingiausias kasmetinis Ekonomikos fakulteto renginys. Ši šventė, pavadinta romėnų prekybos dievo Merkurijaus vardu, organizuojama nuo 1976 metų. Kasmet „Merkurijaus dienų“ renginiuose apsilanko apie 10 tūkst. žmonių.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius