Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentų mėgstamiausias prekės ženklas – „YouTube“

„YouTube“ prekės ženklas absoliutus favoritas tarp studentų. Į jų mėgstamiausių prekės ženklų sąrašą taip pat patenka „Jagermeister“, „Greggs“ ir „Durex“, skelbia „The Telegraph“.
„Youtube“
„Youtube“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apklausus studentus paaiškėjo, kad „YouTube“ tinklalapis mėgstamiausias tarp 18–24 metų amžiaus jaunuolių. Šiai vaizdo įrašų svetainei nusileido tokie itin vertinami prekių ženklai kaip „Wikipedia“, „Google“ ir „Apple“.

Primename, kad „Google“ įsigijo „YouTube“ 2006-aisiais už 1,65 mlrd. dolerių. „Google“ tarp studentų mėgstamiausių prekės ženklų sąraše atsidūrė ketvirtoje vietoje.

Prieš pradedant apklausą buvo sudarytas 220 prekės ženklų sąrašas. Pastarasis buvo sudaromas, lyginant keletą skaičių: prekės ženklo paminėjimus forumuose ir socialinėje žiniasklaidoje, taip pat interviu su jaunuoliais.

Vėliau internetinėje apklausoje respondentai turėjo pasirinkti taikliausiai jų emocijas atspindintį žodį nurodyto prekės ženklo atžvilgiu. Tarp galimų pasirinkimų buvo tokie žodžiai kaip: „myliu“, „patinka“, „esu abejingas“, „nemėgstu“ ir „nekenčiu“.

Mėgstamiausių prekės ženklų tarp studentų dešimtukas:

1. „YouTube“
2. „Wikipedia“
3. „Cadbury“
4. „Google“
5. „BBC“
6. „Skype“
7. „Doritos“
8. „Boots“
9. „Amazon“
10. „Cancer Research“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius