-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Tarp konkurso „Mano profesija – kurti grožį“ laureatų – jaunuoliai iš didžiųjų miestų ir mažų miestelių

Pasibaigęs profesijų pažinimo konkursas „Mano profesija – kurti grožį“ pradžiugino ir organizatorius, ir dalyvius. Pastarieji džiaugėsi rėmėjų prizais ir dovanomis, o konkursą karantino sąlygomis organizavę rengėjai buvo maloniai nustebinti, sulaukę daugiau kaip šimto dalyvių, kurie konkursui pateikė kelis šimtus darbų, atspindinčių pasirinktas profesijas.
Konkurso „Mano profesija – kurti grožį“ dalyvių darbai
Konkurso „Mano profesija – kurti grožį“ dalyvių darbai

Kelis mėnesius 8-12 klasių bendrojo ugdymo mokyklų moksleiviai bei gimnazistai ir jaunuoliai iki 25 metų iš visos Lietuvos piešė, kūrė filmukus, rašė rašinius ir fotografavo, o savo kūrybinius darbus siuntė konkursui, kuris vyko socialinio tinklo Facebook paskyroje „Mano profesija – kurti grožį“. Konkursui, kurio dalyviai pasitelkę žinias apie kirpėjo, manikiūrininko, pedikiūrininko, vizažisto ir kosmetiko profesijas ir fantaziją turėjo pristatyti šias profesijas kitaip, nei įprasta, atsiųsta daugiau kaip 200 darbų. Visus juos galima pamatyti socialinio tinklo Facebook paskyroje „Mano profesija – kurti grožį“.

Konkurso, kurio dalyvių darbus vertino autoritetinga komisija, sudaryta iš kompetentingų grožio priežiūros, verslo, mokslo ir meno sričių profesionalų, nugalėtojomis tapo Ugnė Važgauskaitė (Radviliškio r. Baisogalos gimnazija), Sugar Human paskyroje prisistačiusi Ana Kurilčik (Vilniaus „Juventos“ gimnazija) ir Enrika Paulikaitė (Kauno Maironio universitetinė gimnazija). Jos pelnė rėmėjų įsteigtus prizus.

Kartu vyko ir trijų etapų „Publikos pasirinkimo“ konkursas, kurio metu už labiausiai patikusius darbus balsavo paskyros „Mano profesija – kurti grožį“ lankytojai. Pirmojo „Publikos pasirinkimo“ etapo prizas, kurį taip pat įsteigė konkurso rėmėjai, atiteko kaunietei Danielei Gustaitei, o antrojo ir trečiojo etapų nugalėtoja tapo Goda Balakaitė iš Marijampolės. Paskatinamieji rėmėjų įsteigti prizai balsavusiųjų sprendimu atiteko dar 15 konkurso dalyvių ne tik iš didžiųjų šalies miestų, bet ir mažų miestelių, tarp kurių ir kolektyvinį darbą konkursui pateikusi VšĮ Kuršėnų politechnikos mokyklos komanda.

Kelio pradžia – profesinėje mokykloje

Ir dalyviai, ir jų draugai bei paskyros svečiai konkurso metu turėjo galimybę geriau pažinti kirpėjo, manikiūrininko, pedikiūrininko, vizažisto bei kosmetiko profesijas – paskyroje patarimus dosniai dalijo patyrę grožio srities profesionalai, o profesinio mokymo įstaigų atstovai pasakojo apie galimybes įgyti šias profesijas bei karjeros galimybes, kurios atsiveria baigus profesines mokyklas.

Pasak komisijos, kurioje dirbo nanomikropigmentacijos akademijos įkūrėja, mikropigmentacijos specialistė Monika Poškutė-Armonavičienė, kosmetikė, profesijos mokytoja Sigutė Dumbliauskaitė-Poškienė, fotografas, marketingo specialistas Mindaugas Armonavičius, filmų kūrėjas Julijus Nosovas ir trečios kartos kirpėjas Juozas Proškevičius, narių, Lietuvai reikalingi kvalifikuoti darbuotojai, o aktyvus jaunuolių dalyvavimas konkurse patvirtino, kad vis daugiau jaunų žmonių domisi profesiniu mokymu ir supranta, kad profesinėse mokyklose įgyjami tvirti teoriniai ir praktiniai pagrindai yra puikus profesinės karjeros startas.

70 procentų profesijos mokymo laiko užima praktiniai užsiėmimai, profesinių mokyklų absolventai lengvai įsilieja į darbo rinką kaip kvalifikuoti specialistai.

Profesinio mokymo galimybės neišmatuojamos, nes jis atveria žmogui kelius siekti savo svajonės nepaisant amžiaus ar atestato vidurkio, teigia Kauno Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro karjeros konsultantė Judita Matulevičienė: „Mokymo programos priklausomai nuo įgyto bazinio išsilavinimo ir pasirinktos profesijos gali būti ir ilgesnės, kai kartu su profesija įgyjamas vidurinis išsilavinimas, ir trumpesnės, kai mokomasi tik profesijos – nuo dviejų-trejų metų iki pusmečio – todėl stoti mokytis gali ir vidurinių mokyklų moksleiviai, ir absolventai, ir kiti norintys. Kadangi 70 procentų profesijos mokymo laiko užima praktiniai užsiėmimai, profesinių mokyklų absolventai lengvai įsilieja į darbo rinką kaip kvalifikuoti specialistai“, – pasakoja karjeros konsultantė ir priduria, kad parodyti ko išmokę ir atkreipti į save profesionalų dėmesį mokiniai gali tradiciniuose jaunųjų specialistų profesinio meistriškumo konkursuose, o Erasmus programa atveria profesinių mokyklų mokiniams plačias galimybes tobulinti įgūdžius įvairiose ES šalyse.

Konkursas „Mano profesija – kurti grožį“, kurį inicijavo Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, surengtas įgyvendinant projektą „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą populiarinimas Lietuvoje”.

Projektas finansuojamas ES struktūrinių fondų lėšomis. Daugiau informacijos apie konkursą – Facebook paskyroje „Mano profesija – kurti grožį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius