Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Profesorius Algimantas Čekuolis dalinsis įžvalgomis apie derybų meną

Algimantas Čekuolis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Algimantas Čekuolis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Spalio 20 d., ketvirtadienį, Lietuvos marketingo specialistai rinksis į tradicinę Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferenciją „LiMA Day Kaunas“.

Seminarų ciklo dalyviai turės galimybę pasiklausyti pranešimų apie naujausias marketingo komunikacijos tendencijas, diskutuoti su akademinio ir verslo pasaulio atstovais bei išgirsti prof. Algimanto Čekuolio įžvalgas apie derybų meną.

„Susidomėjimas konferencija parodo tokio pobūdžio renginių reikalingumą“, – sako LiMA Kauno skyriaus vadovė Laura Jerošenko.

Tai – antroji „LiMA Day“ konferencija Kaune. Prieš metus vykusioje konferencijoje „Mažas marketingo biudžetas: ką daryti?" susirinko daugiau nei 120 marketingo specialistų ir šia sritimi besidominčių žmonių iš įvairių mūsų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Jonavos, Radviliškio, Zarasų ir kt.

Šiais metais Laikinojoje sostinėje susirinkę marketingo specialistai dalinsis įžvalgomis apie marketingo komunikacijos tendencijas.

„Kažkada reklama buvo tiesiog informavimo apie prekių ar paslaugų savybes priemonė. Vėliau ji ėmė kurti ryšius su vartotojo gyvenimu, dar vėliau – su pačiu vartotoju, o visai neseniai siekė pavergti vartotojo sąmonę. Deja, užmiršo patį vartotoją ir jo poreikius“, – sako reklamos agentūros „Lowe Age" kūrybos direktorius Andrius Verseckas. Jo teigimu, vartotojas tai ėmė suprasti anksčiau už prekių ženklų kūrėjus. A. Verseckas pranešimu „Vartotojai vėl tapo žmonėmis: B2P komunikacija“ pristatys, kas vyksta šiandien ir ko galime pasimokyti iš kitų pasaulio prekės ženklų kūrėjų. A. Verseckas tiki, kad visada svarbiausia turėti viziją ir nepamiršti intuicijos.

Tomas Ignatavičius, UAB „Net Frequency“ SEM/SEO paslaugų vadovas, tiki, kad nė vienas rimtas tinklalapių kūrėjas nepasiūlys sprendimo be SEO. Jo pranešimas „Paieškos sistemų įtaka verslui: sėkmės istorijos ir kelias iki jų“ atskleis šios srities virtuvės užkulisius ir paneigs egzistuojančius mitus. Anot T. Ignatavičiaus, šis trumpas žodelis reiškia tik ilgo kelio į „Google“ sąrašų viršų pradžią.

VDU profesorė, tyrinėjanti šiuolaikinių medijų kaitą, kaip atsaką į modernaus gyvenimo iššūkius, Auksė Balčytienė „LiMA Day Kaunas“ konferencijos metu skaitys pranešimą „Komunikacijos mitai ir metaforos“. Profesorė pristatys masiškumo mitus, virtualybės iššūkius, ritualus ir autentiškas patirtis komunikacijoje.

Konferenciją užbaigs žurnalistas, rašytojas, keliautojas prof. Algimantas Čekuolis, dalindamasis asmeninės patirties pavyzdžiais ir istoriniais faktais apie derybų meną. A. Čekuolio teigimu, būtent faktai, yra svarbiausia.

2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiuo metu vienija 350 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. „LiMA Day“ – tradicinė asociacijos konferencija, pradėta organizuoti miestuose, kuriuose veikia LiMA skyriai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje. Per penkerius veiklos metus LiMA suorganizavo daugiau nei 100-ą seminarų.

„LiMA Day Kaunas“ vyks „Žalgirio“ arenos amfiteatre.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min