Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sunkmečiu verslą gelbėja netradicinės komunikacijos kampanijos

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sausio 21 d. 12 val. visus, besidominčius komunikacijos gudrybėmis, į seminarą „SPIN – Sunkmetis Priverčia Imtis Naujovių“ kviečia geriausių ryšių su visuomene projektų konkurso „Patirtis 09“ organizatorius – Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad Sostinės Rotušėje, seminaro metu, savo srities profesionalai dalinsis patirtimi, kaip sėkmingai „išsukti“ verslą net ir sunkmečiu, pasitelkus ryšių su visuomene priemones. Ketvirtus metus vykstančiame konkurse šiemet bus paskelbti ne tik geriausi valstybinių institucijų ir ne pelno organizacijų, bet ir įmonių, taip pat – 10-12 klasių moksleivių ir aukštųjų mokyklų studentų projektai.

„Ryšių su visuomene priemonės gali padėti ne tik sunkmečiu – tokiame versle kaip kinas netradicinės priemonės yra būtinybė: mes juk nereklamuojam miltų ar kitų daiktų, reikalingų masiniam vartojimui, – sako viena iš seminaro pranešėjų, kino teatro „Pasaka“ projektų vadovė Andrė Jarutytė, seminaro metu kalbėsianti tema „Noriu pristatyti jums filmą ir neturiu pinigų. Ar man reikia psichoanalitiko?“ – Tik tiek, kad dabar stengiamės ryšių su visuomene priemonių naudoti dvigubai daugiau – pasitelkiame internetą, naujienlaiškį, facebook‘ą“.

Kitas seminaro pranešėjas – vienas iš „Coffee Inn“ įkūrėjų Nidas Kiuberis, seminare pristatysiantis temą „Komunikacijos vaidmuo kuriant „Coffee inn“ prekės ženklą nuo nulio“, sako, jog kuriant verslą būtina atsižvelgti į visuomenės brandą. „Negalima net sakyti „vartotojai“ – reikia į žmones žiūrėti kaip į unikalius, kalbėti su jais jų kalba, būti vienu iš jų, susitapatinti su jais, o ne būti „pranašu ant kalno“, – įsitikinęs populiaraus kavinių tinklo įkūrėjas. – Žinant, kad šiuolaikinis žmogus turi begalę priemonių pats susižinoti apie prekes ir paslaugas, būtų naivu tikėtis, jog jam pritraukti pakaks tradicinių priemonių. Todėl ryšiai su visuomene turi būti suprantami kaip bendro komplekso dalis. Juos išnaudojome net paprasčiausiais būdais: į kairę-dešinę skleidėm naujienas apie „Coffee inn“, buvome sąžiningi, nuoširdūs, vadinome daiktus tikrais vardais ir nebijojome atsiprašyti, jei kas nepavykdavo“.

Konkurso „Patirtis 09„ seminare „SPIN – Sunkmetis Priverčia Imtis Naujovių“ apie netradicinius komunikacijos sprendimus taip pat kalbės „Tymo turgaus“ idėjos įgyvendintojai, projekto „Eko Banga“, „Užupio žinios“ bei „Kūrybinės industrijos“ atstovai Vytautas Ratkevičius ir Eglė Januškevičiūtė.

Seminaras yra nemokamas, todėl jame gali apsilankyti visi, kam įdomios šiuolaikinio verslo subtilybės bei inovatyvūs verslo plėtros sprendimai. Registruotis į seminarą galima iki sausio 20 d. projekto tinklapyje.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min