Policininkai, gatvių šlavėjai, oro uostų darbuotojai ir taksi vairuotojai ėmė nešioti specialius raudonus ženklus, kurie rodo svečiams, kad jie yra visada pasirengę padėti.
Kampanija, kurią šią savaitę pradėjo miesto vyriausybė ir vietos kompanijos, tęsia draugiškumo tradicijas, kurios buvo pradėtos 2006-aisiais, kai Vokietija rengė pasaulio futbolo čempionatą.
„Berlynas Vokietijoje turi storžieviško miesto reputaciją, bet mes esame storžieviškas miestas su širdimi“, – sakė miestą reklamuojančios grupės „Berlin Partners“ vadovas Rene Gorka.
AFP/„Scanpix“ nuotr./Turistai į Vokietiją viliojami įvairiais būdais. |
Pernai į Berlyną atvyksiančių turistų skaičius pasiekė rekordinę 8 mln. ribą, o šių metų pradžioje nusistovėjo, iš dalies – dėl finansinės krizės, sakė R.Gorka.
„Nepaisant krizės, Berlynas vis dar yra patrauklus“, – sakė jis ir pridūrė, kad tai gera vieta turistams.
Be 13 Berlyne įsikūrusių firmų, šioje kampanijoje dalyvauja maždaug 1 050 policininkų ir 2 000 transporto darbuotojų.
„Artėjant Sienos griuvimo metinėms ir pasaulio lengvosios atletikos čempionatui, berlyniečiai turėtų būti tokie draugiški, kokie buvo 2006 metais, ir nesuteikti jokio preteksto, kuris patvirtintų mūsų storžievišką įvaizdį“, – sakė R.Gorka.