Ši programa sukurta reklamuojant „Vaseline“ odą šviesinančių kremų vyrams liniją, kurios paklausa sparčiai auga dėl daugelio svajonės turėti skaistesnę odą ir mados.
Socialinio tinklo administratoriai siūlo „Pakeisti jūsų veidą Facebook'e su „Vaseline vyrams“. Šios reklaminės kampanijos veidu pasirinktas Bolivudo aktorius Shahidas Kapuras, kurio veidas nuotraukose yra padalintas į dvi dalis, iš kurių viena – pašviesinta, kita – ne.
„Reklaminę kampaniją pradėjome antrą birželio savaitę ir reakcija į ją buvo neįtikėtina“, – sakė Pankajas Pariharas iš reklamos kampaniją sukūrusios tarptautinės reklamos firmos „Omnicom“.
Pirmąjį odą šviesinantį produktą vyrams „Fair and Handsome“ (Šviesus ir gražus) Indijos kosmetikos pramonės milžinė „Emani“ išleido 2005 metais.
Pirmoji tokia priemonė moterims pasirodė prieš 32 metus.
Per tą laiką odą šviesinančius produktus vyrams pristatė pustuzinis užsienio kompanijų, tarp jų „Garnier“, „L'Oreal“ ir „Nivea“. Visos jos reklamuoja savo produktų kone magiškas šviesinančias savybes.
2009 metais interneto pažinčių tinklalapyje Shaadi.com atlikta lankytojų apklausa parodė, kad odos šviesumas yra svarbiausias kriterijus, renkantis partnerį trijose šiaurinėse Indijos valstijose.