Populiariojo meno garsenybės Andy Warholo konservuotų sriubų „Campbell's Soup“ reklamos stilių imituojančiuose plakatuose vaizduojamos šešios skardinės su stilizuota JAV vėliava ir užrašu „Amerikietiški lašiniai“.
Lašiniai itin populiarūs daugelyje buvusių Sovietų Sąjungos respublikų, tačiau tradiciškai labiausiai siejamas su Ukraina.
Plakatuose pavaizduotos skardinės su skirtingais lašiniais: „Klasikiniai“, „Šokolade“, „Aštrieji“ ir „Prie barščių“.
Plakatuose nepateikiama jokios kitos informacijos, tik juos sukūrusio judėjimo tinklalapio adresas.
Judėjimo „Creative Warriors“ tinklalapyje sakoma, kad ši kampanija surengta siekiant „skatinti nepasitikėjimą Juščenka“.
„Lašiniai visame pasaulyje yra tapę neoficialiu Ukrainos simboliu, – nurodo judėjimas. – Amerikietiški lašiniai neįmanomi, todėl taip pat neįmanoma amerikietiška Ukraina."
Maskvos metropolitenas darbo dienomis veža iki 9 mln. keleivių.
V.Juščenka iškilo į valdžią per 2004 metais, per Ukrainos politinius įvykius, vadinamąją oranžinę revoliuciją. Tada jis žadėjo suartinti šalį su Vakarų pasauliu, o tokie pareiškimai labai suerzino Kremlių.
Tačiau „Creative Warriors“ koordinatorius Michailas Kovaliovas tvirtino, kad jų sumanyta kampanija visų pirma yra komercinis projektas, reklamuojantis konservuotus lašinius, neva gretai pasirodysiančius Ukrainos parduotuvėse.
Rusijos ambasadorius Kijeve Viktoras Černomyrdinas pirmadienį pažadėjo, kad Maskva nesikiš į Ukrainos vidaus reikalus ir nerems nė vieno kandidato į prezidentus per rinkimus, kurie bus surengti šių metų pabaigoje arba 2010 metų pradžioje.