Nors tradiciškai sportiniams bateliams visų pirma turėtų būti keliami funkcionalumo ir patogumo reikalavimai, tyrimas parodė, kad racionalius kriterijus dažnai nustelbia prekinio ženklo žinomumas. Net 63 procentai respondentų nurodė, kad renkasi tik žinomo gamintojo („adidas“, „Puma“, „Nike“) sportinę avalynę.
Į klausimą, ar sugebėtų atskirti originalius sportinius batelius nuo klastotės, beveik 70 procentų respondentų atsakė teigiamai. Tyrimas taip pat atskleidė, kad lietuviai dažniausiai nelinkę sureikšminti tikrosios sportinių batelių paskirties, todėl tenisui, bėgimui ar net krepšiniui skirtus batelius nevengia avėti ir laisvalaikiu.
Tyrimą atliko internetinė parduotuvė kedai.lt, pagal iš anksto sudarytą klausimyną apklausdama daugiau nei 200 savo klientų visoje Lietuvoje.