Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje bus aptartos lietuviškos tradicinės žiniasklaidos išlikimo ir raidos galimybės interneto eroje

Stambiausių Lietuvos dienraščių redaktoriai, tinklaraštininkai, technologijų specialistai Vilniuje diskutuos apie šalies žiniasklaidos ateitį interneto eroje. Interneto konferencijoje LOGIN 2010 vyksianti diskusija „Tradicinė žiniasklaida naujoje interneto eroje“ mėgins išsiaiškinti, koks šalies žiniasklaidos atstovų požiūris ir planai grėsmių, kuriuos internetas kelia medijai visame pasaulyje, akivaizdoje.
LOGIN
LOGIN

Svarbiausius interneto iššūkius tradicinei žiniasklaidai – verslo modelio pokyčius, turinio apmokestinimą, vartotojų kuriamo turinio konkurenciją ir kitus – aptars tradicinių medijos kanalų vadovai: didžiausio verslo dienraščio „Verslo žinios“ vyr.redaktorius Rolandas Barysas, laikraščio „15 minučių“ direktorius Tomas Balžekas, buvęs radijo stoties „Zip FM“ vadovas, dabar – „Radiocentro“ laidų prodiuseris Ernestas Janušas, teigiama pranešime spaudai.

Tuo tarpu naujųjų medijų požiūrį diskusijoje atspindės populiariausio tinklaraščio Lietuvoje nežinau.lt autorius, Vilniaus universiteto dėstytojas Džiugas Paršonis, technologinius aspektus pristatys tarptautinės IT bendrovės „Tieto“, savo sprendimus teikiančios daugiau nei 400 laikraščių bei žurnalų visame pasaulyje, telekomunikacijų ir media padalinio vadovas Lietuvoje Mindaugas Butkus. Ši bendrovė pristato ir pačią diskusiją.

„Visame pasaulyje žiniasklaidos priemonių savininkai pastaruoju metu vis garsiau kalba apie tai, jog norėdama išlikti žiniasklaida turi imtis radikalių pokyčių, netgi keisti savo verslo modelį. Mažoje Lietuvos žiniasklaidos rinkoje išgyventi buvo sudėtinga net ir be interneto keliamų iššūkių, tad tradicinei žiniasklaidai būtina kuo skubiau ieškoti naujovių ir papildomų pajamų šaltinių. Būtent tai ir kviesime aptarti diskusijoje“, – sako konferencijos LOGIN sumanytojas Arnoldas Rogoznyj.

Reklamos agentūrų asociacijos KOMAA duomenimis, Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, per kurias užsakinėjama didžioji dalis reklamos žiniasklaidos priemonėse, apyvartos 2009 m. smuko vidutiniškai 44 proc. Tai ženkliai sumažino žiniasklaidos pajamas, ypač spaudos, televizijos ir radijo segmentuose. Dėl šių priežasčių pernai nutraukta mažiausiai 7 nacionalinių žurnalų leidyba, o rinkoje dominuojantis spaudos platintojas „Lietuvos spauda“ uždarė 43 prekybos vietas.

Žiniasklaidos evoliuciją interneto eroje nagrinės ir kiti LOGIN 2010 pranešėjai. Vienos didžiausių Šiaurės Europos žiniasklaidos grupių „Schibsted“ viceprezidentas Bernhard Mohr kalbės apie interneto naujienų portalų ateitį, portalo Mixcloud.com įkūrėjas Nico Perez pieš muzikos ir radijo viziją internete, garsus Kanados žurnalistas ir knygų autorius Matthew Fraser pasakos apie naujųjų medijų įtaką organizacijoms.

LOGIN 2010 vyks kovo 18 d., pagrindinė konferencijos tema – ateitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius