Europos parlamento informacijos biuro vadovė Daiva Jaikaitė žiniasklaidai pristatė netrukus Lietuvoje prasidėsiančią rinkimų į EP informacinę kampaniją. Gyventojus 27 ES šalyse be informacinių skrajučių ir atributikos, aktyviau balsuoti ragins 3D instaliacijos, bei pasirinkimo būdelės.
Instaliacijos energetikos ir vartotojų teisių tema
3D instaliacijos bus 4-5 metrų pločio ir 3 metrų aukščio. Jos Lietuvoje bus dvejopos tematikos – vartotojų teisių ir energetikos.
Vartotojų teisių temai skirtoje instaliacijoje bus pavaizduoti 2 maistiniai viščiukai – vienas išaugintas ekologiškame ūkyje, o kitas - „prifarširuotas“ konservantų, maistinių priedų ir augintas masinės gamybos fermoje. Gyventojai bus skatinami neignoruoti EP rinkimų ir taip pasirinkti, kokį maistą nori vartoti.
Analogiškai pristatoma ir energetikos problema – instaliacijose bus pristatoma vėjo, atominė, vandens bei kitos jėgainės. Šios instaliacijos stovės Vilniuje bei Kaune.
Taip pat bus įrengtos „pasirinkimo“ būdelės – į balsavimo kabiną panašiuose laikinuose pastatuose rinkėjai galės tiesiogiai įrašyti ir nusiųsti savo pageidavimus EP nariams.
Informacija – ir „Facebook“
Be šių naujų rinkodaros sprendimų, bus naudojamos ir tradiciškesnės priemonės: platinami ekologiški tušinukai, lankstinukai su informacija apie EP veiklą ir sprendimus, transliuojami video ir audio klipai televizijoje ir radijuje.
Pagrindinė radijo ir televizijos klipų mintis – gyventojai patys nuspręs, kaip atrodys rytdienos naujienos pasirinkdami vieną ar kitą kandidatą.
Taip pat sukurta internetinė rinkimams skirta svetainė bei profilis populiariausiame socialiniame tinkle „Facebook“.
Tikimasi, kad ši informacinė kampanija padės pritraukti rinkėjus Lietuvoje ir kitose ES šalyse. Paskutiniais eurobarometro duomenimis, balsuoti rinkimuose ruošiasi per 38 proc. lietuvių, o praėjusių rinkimų į EP aktyvumas siekė 47-48 proc. gyventojų.