Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 03 17

Balsuoti ragins viščiukas

Antradienį Briuselyje pradėta informacinė rinkimų kampanija žurnalistams pristatyta ir Lietuvoje. ES ji atsieis 18 mln. eurų.
Europos parlamentas.
Europos parlamentas. / BFL nuotr.

Europos parlamento informacijos biuro vadovė Daiva Jaikaitė žiniasklaidai pristatė netrukus Lietuvoje prasidėsiančią rinkimų į EP informacinę kampaniją. Gyventojus 27 ES šalyse be informacinių skrajučių ir atributikos, aktyviau balsuoti ragins 3D instaliacijos, bei pasirinkimo būdelės.

Instaliacijos energetikos ir vartotojų teisių tema

3D instaliacijos bus 4-5 metrų pločio ir 3 metrų aukščio. Jos Lietuvoje bus dvejopos tematikos – vartotojų teisių ir energetikos.

Vartotojų teisių temai skirtoje instaliacijoje bus pavaizduoti 2 maistiniai viščiukai – vienas išaugintas ekologiškame ūkyje, o kitas - „prifarširuotas“ konservantų, maistinių priedų ir augintas masinės gamybos fermoje. Gyventojai bus skatinami neignoruoti EP rinkimų ir taip pasirinkti, kokį maistą nori vartoti.

Analogiškai pristatoma ir energetikos problema – instaliacijose bus pristatoma vėjo, atominė, vandens bei kitos jėgainės. Šios instaliacijos stovės Vilniuje bei Kaune.

Taip pat bus įrengtos „pasirinkimo“ būdelės – į balsavimo kabiną panašiuose laikinuose pastatuose rinkėjai galės tiesiogiai įrašyti ir nusiųsti savo pageidavimus EP nariams.

Informacija – ir „Facebook

Be šių naujų rinkodaros sprendimų, bus naudojamos ir tradiciškesnės priemonės: platinami ekologiški tušinukai, lankstinukai su informacija apie EP veiklą ir sprendimus, transliuojami video ir audio klipai televizijoje ir radijuje.

Pagrindinė radijo ir televizijos klipų mintis – gyventojai patys nuspręs, kaip atrodys rytdienos naujienos pasirinkdami vieną ar kitą kandidatą.

Taip pat sukurta internetinė rinkimams skirta svetainė bei profilis populiariausiame socialiniame tinkle „Facebook“.

Tikimasi, kad ši informacinė kampanija padės pritraukti rinkėjus Lietuvoje ir kitose ES šalyse. Paskutiniais eurobarometro duomenimis, balsuoti rinkimuose ruošiasi per 38 proc. lietuvių, o praėjusių rinkimų į EP aktyvumas siekė 47-48 proc. gyventojų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius