Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oranžinis akcentas žiemą vyrų spintoje – stilingumo ženklas

Pagal individulius išmatavimus sukirptas švarkas „su misura“ – būtinai morkų atspalvio, dar brangesni minkštutės krokodilo odos batai, pasiūti rankomis – sunokusio apelsino spalvos, plonytės, bet itin šiltos šilko tvilo kojinės – oranžinės mandarinų spalvos. Italijos mados diktatoriai šaltąjį sezoną taps negailestingi: pasak garsių „Salvatore Ferragamo“ mados namų kūrėjų, vyras, pabijojęs šią žiemą įsigyti nors vieną oranžinės spalvos aksesuarą, atrodys lyg pralaimėjęs be kovos.
Oranžinis švarkas žiemą vyro spintai suteiks stilingumo
Oranžinis švarkas žiemą vyro spintai suteiks stilingumo

Milano dizaineriai siūlo stipriajai lyčiai įvairiausius oranžinius atspalvius. „Salvatore Ferragamo“ mados namai kuria žieminį kašmyro paltą su prabangia oranžinės lapės kailio apykakle. „Fay“ bendrovė siūlo vyrams „fresco lana“ – (it.šviežia vilna) purvino apelsino atspalvio  kostiumą, o „Marlboro Clasics“ – rokerių stiliaus odinę striukę.

 Viena madingiausių šį sezoną vadinamoji „arancio sporco“ – (it.purvino apelsino) spalva. Ji subtili ir iš tolo neakina. Atvirkščiai, šios spalvos aksesuaras arba drabužis šaltąjį sezoną vyro spintai suteiks optimistinį atspalvį.

O viskas prasidėjo nuo to, kad garsi odos aksesuarus gaminanti bendrovė „Piquadro“  dar pernai sukūrė puikią rankinių kolekciją vyrams, kurią pasiuvo iš skaisčios oranžinės spalvos impregnuoto techno audinio.

O viskas prasidėjo nuo to, kad garsi odos aksesuarus gaminanti bendrovė „Piquadro“  dar pernai sukūrė puikią rankinių kolekciją vyrams, kurią pasiuvo iš skaisčios oranžinės spalvos impregnuoto techno audinio.

Tokios rankinės bei kompiuterių, planšečių, mobiliųjų telefonų dėklai – kasdien mūsų gyvenime naudojami technologijų stebuklai – ne mažiau svarbūs  karjeros vyrui nei dienos ar vakaro  garderobas. Todėl stiprioji lytis dažnai į aksesuarus investuoja daugiau, negu į švarką, batus.

Oranžinė „Piquadro“ rankinė taip smarkiai sužavėjo vyrus originalia idėja – asmeniškai kiekvienam sukurtu logotipu, įspaustu rankinės atvarte, kuris geriausiai matomas ryškiame fone, jog ir spalva tapo pageidaujama. Keista, bet ji šią žiemą dar labiau gundo vyrus ir visai natūraliai tapo svarbesne už kitas.

Ryškesnius iššūkius mėgstantys karjeristai savo įvaizdį žiemą paryškins oranžine kepuraite su snapeliu „Coppala“, o atsargesni biurų tarnautojai – apelsinų spalvos technostiliaus laikrodžio dirželiu.

Milano mados kūrėjai įspėja : oranžinės spalvos negali būti perdaug. Atvėsus orui  spintoje užtenka vieno aukštos kokybės prabangaus aksesuaro. Prie švarko kojines derinti taip pat nebūtina. O jei išsirinksite oranžinius krokodilo batus, jiems suteikite meno kūrinio vaidmenį. Taigi dominuoti privalo jis – ultramodernus drabužis arba technologiškas aksesuaras. Ir daugiau nieko.

  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius