Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žavingas Sicilijos virusas. Ar jau apsikrėtėte?

Ryškiaspalvės kalnų gėlės, išreikštos močiučių rankų darbo nėriniais, šią vasarą papuošė dailiosios lyties drabužinę, suteikdamos jai netikėto žavesio. Atidžiai mados tendencijas sekančios moterys žino – šįmet drabužių kūrėjus įkvėpė egzotiškos šalys.
Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė / Asmeninio albumo nuotr.

Šiltojo sezono kolekcijose lengva pajusti laisvės ir išsivadavimo iš metropolijų įtampos troškulį, atostogų salose dvasią.

Sicilija – viena gražiausių ir prabangiausių Italijos salų. Čia dvasios ir kūno alkį patenkina ne tik karšto temperamento pietiečiai. Šimtmečių tradicijomis ir technologijų spindesiu dvelkianti sala nepalieka abejingų ir tarp Šiaurės Europos šalių gyventojų.

Šįmet Sicilija įkvėpė garsius italų dizainerius Domenico Dolce ir Stefano Gabbana. 2013-ųjų metų pavasario ir vasaros kolekcija svaigina ryškiomis žydinčios gamtos spalvomis ir akina juostų kontrastais. Drabužių dekoras primena vietos amatininkų dirbinius, salos keramiką ir Sirakūzų metalo heraldiką. O juostuotos moterų suknutės ir šortai kvapą gniaužia šeštojo dešimtmečio paplūdimių erotika.

Stilistas Domenico Dolce –  grynakraujis sicilietis. Kurdamas šią kolekciją Domenico galvojo ne tik apie vasaros spalvas, bet ieškojo ir išskirtinių manekenių, kurios drabužiams suteiktų dvasingumo.

Kai prieš metus ant „Dolce&Gabbana“ takelio Milano „Metropol“ kino teatre buvo pademonstruota Sicilijos įkvėpta kolekcija, mados pasaulis nuščiuvo. Italijos „Vogue“ žurnalo redaktorė Franca Sozzani, po prezentacijos pakalbinta šalia podiumo, pavadino dizainerius Italijos genijais. Garsiausia tinklaraštininkė ir Japonijos „Vogue“ žurnalo redaktorė Anna dello Russo, savo apdarais visada pralenkianti laiką, irgi aiktelėjo: „Stupendo“ (it. nuostabu).

Ant „Metropol“ teatro podiumo Siciliją įkūnijo ne tik tobulai sukonstruoti drabužiai. Veidrodiniu teatro takeliu kartu su šešiasdešimt kitų merginų pražingsniavo ir dvi garsios Lietuvos manekenės – „Baltic Model Management“ agentūros modelis Julija Steponavičiūtė ir „Supermodels“ modelis Agnė Končiūtė. Sunku buvo patikėti, kad šios dvi šiaurietiško kraujo lietuvės galėjo kristi Domenico į akį. Tačiau būtent jos – Julija ir Agnė – puikiai atspindėjo Sicilijos salos moterų egzotiką. Gilus ir valingas Agnės žvilgsnis ir fatališka Julijos šypsena neleido suabejoti – dvi ryškiausios šių dienų podiumų asmenybės atrodė lyg sicilietės.  

Joms puikiai tiko ne tik pietietės moters, dievinančios Sicilijos kaitrą, jūrą ir saulę, įvaizdis. Lietuvos merginos perteikė tai, ko reikalavo sicilietis Domenico – jos įkūnijo archaiškos Sicilijos moters atšiaurumą ir temperamentą. Aksominę lietuvių veido odą paryškino vasaros nėriniai, mini suknutės ir šmaikščios galvajuostės.  Lietuvės priminė prieš kelis dešimtmečius kino ekrane Sicilijos temperamentą įprasminusią garsią italų aktorę Claudia Cardinale.

Pirmaprade „Dolce&Gabbana“ Sicilijos atmosfera vargu ar kada nors susidomės banalios moterys. Bet tarp „Dolce&Gabbana“ klienčių tokių retai pasitaiko. Užtat keistuolių, trokštančių apsinuodyti Sicilijos virusu – kiek tik nori. Galbūt todėl dainininkė Rihanna su „Dolce&Gabbana“ rankine ir kopia į kalną. Galbūt netgi į Etną.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius