„Aš, kitas aš ir dvi kuprinės“: 2. Margaritos sala. Pasiūlymas, kurio negalima atsisakyti

Viskas prasideda dar Karakase. Mums pasisekė ir gavome pasiūlymą – jei nusprestume vykti į Margaritos salą, gautume neblogą ir nebrangią vietelę nakvynei. Atsimename, kaip planuodami savo kelionę po Venesuelą, buvome nusprendę į Margaritos salą nevykti dėl kelių problemų: brangi nakvynė, brangu nusigauti, brangus maistas ir gėrimai.
Šešios dienos nieko neveikimo
Šešios dienos nieko neveikimo / greitgrisim.lt

Tuoj pat prisimename nereikalingus lėktuvo bilietus į Quito, kuriuos pirkome dar Madride. Jei nepavyktų susigrąžinti pinigų, galėtume pakeisti į skrydį į Margaritos salą ir atgal. Prasibeldę per du „Santa Barbara Airlines“ (SBA) ofisus sužinome, kad pinigų mums grąžinti negali net dalies dėl to, kad bilietą pirkome už eurus, o čia visur bolivarai. Tačiau mūsų laimei galima mūsų bilietus keisti į kitus. Išsisprendė dvi iš trijų problemų, kodėl galėtume nuvykti į Margaritos salą – tad mums nieko daugiau nebelieka, tokio pasiūlymo tiesiog negalime atsisakyti. Čiumpame du bilietus į Margaritą ir ruošiamės už poros dienų išvykti. Be to SBA mums išrašo du lapelius, kurie reiškia, kad turime po kažkiek pinigų pas juos ir galime juos išleisti kitiems skrydžiams, jei prireiktų. Galimas daiktas, kad šias oro linijas linksniuojame nepaskutinį kartą...

greitgrisim.lt/Margaritos paplūdimys

Pirmą dieną keliamės labai anksti, Margaritoje nusileidžiame jau 9.00 ir po geros valandos būname vietoje. Gyvensime 5 minučių atstumu nuo paplūdimio einant pėsčiomis. Šalia parduotuvė, o tai reiškia, kad pusryčius ir vakarienę pasidarysime patys. Dar sužinome, kad Margarita yra „tax-free“ zona ir prekėms netaikomi mokesčiai. Tai reiškia, kad po kelių dienų Andrius nusipirks viskio „Clan MacGregor“ butelį vos už 15 litų. Be to, viskas bus pigiau nei įprastai, nes atvykome nesezono metu – žiemą. Įsikuriame ir po kurio laiko einame Karibų jūros pažiūrėti. Ir čia pamatome, kad iš tikrųjų nesezonas – debesys, stiprus vėjas lenkia palmes, žmonių beveik nėra. Tikimės, kad tai tik sutapimas. Grįžę namo užmiegame, o atsikeliame jau temstant, sulakstom iki parduotuvės ir liekam namie.

Antrą dieną nuo pat ryto puikus oras. Į pliažą einame kaip primokyti – šalia visų reikmenų pasiimame termosą, tokį kaip Palangoje čeburėkus nešioja ir į pastarąjį įsimetam vandens, ledo, sangrijos ir alaus. Nešti sunkiau, tačiau atsiperka. Nuėjom ir visą dieną vienoje vietoje pragulėjom.

greitgrism.lt/`eaios dienos nieko neveikimo
greitgrism.lt/Šešios dienos nieko neveikimo

Kitas dienas skiriame apsižvalgymui. Jau neimam termoso, nes planuojam pereiti per kelis pliažus. O jie tikrai gražūs – didelės bangos, šiltas vanduo, palmės. Vienas prie kito sustatyti

greitgrism.lt/Jūros paplauta palmė

„beach barai“, kurie mums pasirodė visai brangūs ir pirmomis dienomis jų vengėme. Vietomis tarp jų yra įsitaisę maži „kioskeliai“, kuriuose moterys kepa empanadas. Pastarasias mums labai rekomendavo išbandyti. Empanada tai labai panašus maistas į čeburėką. Ir kainuoja panašiai – apie du litus. Skirtumai tik keli – jam gaminti naudojami kukurūzų miltai, gatavų neturi ir kepa tik tau paprašius, būna ne su katinais, o su mėsa, rykliu, sūriu, vištiena bei dar kažkuo. Taip mes dvi dienas pietum valgėm šias empanadas, kol trečiają pastebėjome bariuką pilną vietinių pardavėjų, kurie vaikšto paplūdimiu ir siūlo viską. Kainos bent perpus mažesnės nei kitur, nors tai vis dar brangiau nei empanados, mes keliskart ten pietaujame. Tikrai smagu, nesijaučiame turistai, kuriems padlaižiauja ir bet kokia kaina siekia viską iškišti, o aplinkui vietiniai žaidžia domino, geria alų, pralaimėję pyksta, ginčyjasi, o kiekvieną domino kaladėlę ant stalo deda su trenksmu. Po kurio laiko išsiskirsto pardavinėti savo prekių.

Pardavėjai čia labai svarbūs, jie sukuria dalį atmosferos ir dėl to nusipelnė atskiros pastraipos. Taip taip, tokie pat pardavėjai kaip Palangoje siūlo čeburėkus. Tačiau čia jie pardavinėja viską – krevetes, laikrodžius, ledus, hamakus, saulės akinius, masažą, maudymosi kostiumėlius, austres, papuošalus ir pan. Jų pilna visur, vienas nespėja nueiti ir iškart prieina kitas. Ir jei bent sekundės dalį sudvejojai prieš sakydamas „no no no“ jie gauna vilties, kad tau parduos ir pristoja.

greitgrism.lt/Prekeiviai paplūdimyje

Buvome nesezono metu. Žiemą. Čia įdienojus bent +30 C. Tačiau žmonių nedaug ir galime tik įsivaizduoti, kaip viskas knibžda sezono metu. Keli poilsiautojų tipai pasirodė ryškiausi ir dažniausi – turtingi pensininkai iš Europos, turtingi vyrai su jaunesnėmis moterimis, rusų šeimos, jaunavedžiai atvažiavę medaus mėnesiui. Nusprendžiame, tebunie tai ir mūsų medaus mėnuo – šios 6 dienos totalaus nieko neveikimo. Tai tapo ritualu, karts nuo karto susidaužiant gėrimais pajuokauti apie medaus mėnesį.

greitgrisim.lt/Margaritos paplūdimys

Iš pradžių į viską žiūrėjome skeptiškai. Turbūt dėl to, kad gulėjimas pliaže mums nėra pats mėgstamiausias užsiėmimas. Tačiau po visų 6 dienų sėdėdami oro uoste, belaukdami skrydžio atgal į Krakasą nusprendžiame, kad tikrai gerai pailsėjome, ir tai buvo geros atostogos prieš atostogas. Po 24 valandų, sekmadienio vakarą sėsime į autobusą ir važiuosime į Kolumbiją – bus daug įspūdžių.