Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Švedijos pilotė „influencerė“ apie savo darbo užkulisius: pilotai skrisdami irgi gali miegoti

Internete nemažai dėmesio sulaukianti Švedijos pilotė Maria Fagerström „Instagram“ tinkle turi kone pusę milijono sekėjų. Su internautais ji nuolat dalijasi savo, kaip pilotės, darbo užkulisiais, kelionėmis ir laisvalaikio akimirkomis.
Maria Fagerström
Maria Fagerström / „Instagram“ nuotr.

Savo aprašyme ji žada: „Esu čia, kad suteikčiau jums galimybę bent akies krašteliu pažvelgti į aviacijos pasaulį.“ Ir šį pažadą ji išties išpildo.

Iš Švedijos kilusi, bet šiuo metu Ispanijoje gyvenanti 27-erių Maria Fagerström atsako į savo sekėjų komentarus, o jei tam tikrų klausimų sulaukia daugiau nei vieną kartą, į juos atsako platesniais įrašais.

Savo darbo užkulisiais moteris dalijasi asmeniniame tinklaraštyje bei „Instagram“ tinkle.

Portalui businessinsider.com Maria Fagerström atskleidžia keletą mažai žinomų faktų apie piloto darbą:

1. Pilotams yra leidžiama miegoti, kol lėktuvas skrenda. Žinoma, ne abiem vienu metu. „Tai vadinama „kontroliuojamu poilsiu“ ir, aišku, yra tam tikros procedūros, kurių privalu laikytis, pavyzdžiui, nusistatyti žadintuvą“, – portalui sakė pilotė.

2. Skraidymas „išties atpalaiduoja“, tikina Maria Fagerström, ypač kai „lėktuvas jau pakilęs ir skrenda autopiloto režimu, jei oro sąlygos tam yra geros“.

3. Geriausia darbo dalis? M.Fagerström sako, kad geriausia jos darbo dalis – jausmas lėktuvui palietus nusileidimo taką, ypač tada, kai manevravimas iki jo būna itin sudėtingas. „Tuomet jautiesi puikiai padirbėjęs manevruodamas lėktuvą nuo pat pradžios iki pabaigos“, – sako pilotė.

4. Mokantis piloto specialybės, anot švedės, dirbti teks labai intensyviai: „Jei norėtumėte siekti šio amato, su savo socialiniu gyvenimu tektų atsisveikinti mažiausiai metams ar dvejiems. Tačiau galiu jus užtikrinti, kuomet gausite savo „sparnus“, suprasite, kad buvo tikrai verta!“

5. Užimčiausias metų laikas pilotams? Be abejonės – didžiosios šventės, sako M.Fagerström: „Kuomet visi skuba ir nori grįžti namo, pilotams tenka kęsti didelį užimtumą.“

6. Eiti į tualetą pilotams nėra taip paprasta. „Kuomet visi keleiviai sėdi savo sėdynėse su užsegtais saugos diržais, tik tuomet gali išeiti iš pilotų kabinos. Taip ir sliūkini į tualetą visiems keleiviams žiūrint. Tikrai ne idealu“, – sako Maria Fagerström.

7. Jei prasideda turbulencija, kartais gali likti ir be vakarienės. „Jei atnešus maistą oro sąlygos staiga suprastėja ir atsiranda turbulencija, valgyti tikrai nebūna kada. Neretai tokiu atveju likusią skrydžio dalį lėktuvo greitį tenka stebėti tarytum vanagui“, – sako pilotė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius