Ką įdomaus pamatyti Liverpulyje ir Mančesteryje?

Didžiosios Britanijos sostinėje Londone tikriausiai lankėtės ne kartą. Tačiau ar esate buvę šalies šiaurėje? Mes ne, todėl vos radę pigių skrydžių bilietų į Liverpulį, kraunamės kuprinę ir keliaujame pažinti šį miestą ir netoli esantį Mančesterį.
Liverpulis

Tarp daiktų pateko ir šiltos kojinės, šalikas bei pirštinės – puikiai žinome, kad Anglijos šiaurėje oras kasdien sugeba pasikeisti šimtus kartų!

Lietui lyjant

Kaip ir tikėjomės, nusileidę Johno Lennono oro uoste Liverpulyje sveikinamės su lietumi. Nieko tokio, tariame sau, kantriai laukiame autobuso ir vykstame į Liverpulio centrą pasižvalgyti. Pirmasis taikinys – Tate Liverpool galerija.

Dominyko Šemeklio nuotr./Modernus menas Liverpulyje
Dominyko Šemeklio nuotr./Modernus menas Liverpulyje, Tate Liverpool galerijoje.

Išgirdome apie Matisse'o parodą, tad besislėpdami po skėčiu skubame krantine į ją pasidairyti. Galerijoje kiekvienas gali saugiai užrakinti savo kuprinę, tad galėsite nevaržomi atsiduoti menui ir įkvėpimui.

Čia ypač nustebina kaina – jos tiesiog nėra. Įėjimas į specialias parodas yra nemokamas.

Liverpulis
Liverpulis - garsiųjų bitlų gimtinė.

Visai šalia – „The Beatles“ istorija

Tiems, kurie užaugo, ar buvo užauginti su grupe „The Beatles“, tikrai rekomenduosime apsilankyti „Albert Dock“. Čia rasite didžiausią pasaulyje nuolatinę legendinės grupės parodą: instrumentai, nematytos slaptos nuotraukos, neregėti videointerviu, muzika, drabužiai ir visa kita, ką mums paliko „The Beatles“, tiesiog sujaudins. Livepulis pulsuoja jų muzika, dvasia ir energija.

Liverpulis: ekskursija į stadioną

Futbolas!

Jei didesnių išlaidų neplanavote, futbolą stebėti galima ir bare. Taip padarėme ir mes ne blogesnę aurą spinduliuojančiame, viename populiariausių Liverpulio futbolo barų – „Cross Keys“.

Vietoje nenustygstantys britai, entuziastingi riksmai, palaikant savo miesto komandą, ir šalta, sklidina alaus pinta – smagiausi stebėjimo dalykai.

Jei baro atmosferos negana, o kelionės data sutampa su ypatingomis futbolo rungtynėmis, nepraleiskite progos apsilankyti „Liverpool FC“ stadione. Ten gausite dar daugiau emocijų.

Mančesteris

Mančesteris ir jo legendos

Iš Liverpulio keliame sparnus į Mančesterį. Kadaise buvęs smulkia pirklių gyvenviete, dabar Mančesteris žinomas kaip šiuolaikiškas, klestintis kultūros centras.

Tikriausiai daugeliui miestas asocijuojasi su futbolo legenda – garsiausiu šalies klubu „Manchester United“. Puikuotis tikrai yra dėl ko. Šis fenomenas į miestą sukviečia stulbinančias minias smalsuolių turistų ir poilsiautojų bei kuria ypatingos kelionės įspūdžius.

Jei nesiruošiate stebėti rungtynių, būtinai apsilankykite bent Nacionaliniame futbolo muziejuje. Nuo pirmojo, netaisyklingų formų sviedinio iki paauksuotų siūlių ir aukščiausios klasės odos futbolo kamuolio – čia rasite visą didingą futbolo istoriją.

Beje, už įėjimą mokėti nereikia, nebent norite paaukoti tolimesnei sėkmingai muziejaus veiklai.

Mančesteris
Mančesterio universiteto biblioteka-muziejus

Ne tik Hario Poterio gerbėjams

Taip… Mes irgi galvojome, jog tai – J.K.Rowling sukurtas legendinis Hogvartsas. Paskui manėme, jog tai – didinga gotikinė bažnyčia. Galų gale įsitikinome, jog tai – įspūdinga Mančesterio universiteto biblioteka-skaitykla.

Čia galima atsinešti kompiuterį, knygų ir tiesiog – mokytis, rašyti, kurti. Puiki ir įkvepianti aura garantuota.

Žvakių ir senų knygų kvapas, jaukus aidas ir akį traukiantys vitražai, be abejonės, sužavės. Prie įėjimo į biblioteką stabtelėkite mažame knygyne – galėsite įsigyti puikiausių gotikinių atvirukų ar net anatomijos plakatų.

Kinų kvartalas Mančesteryje

Paskutinė stotelė – „kinų miestas“

Trečias pagal dydį Europoje „Chinatown“ (kinų miestas) įsikūręs pačiame Mančesterio centre.

Nusprendėme, jog vietoje kliše tapusio „Fish&Chips“ lepinsimės kinų maistu. „Tripdvisor“ paslaugų šį kartą neprireikė – sekėme žmonių minią iki, kaip supratome, populiariausio kinų restorano.

Pastarasis dar nebuvo atsidaręs, tad teko palūkuriuoti eilėje kartu su vietiniais. Netrukus visa eilė suėjo į vidų, o vos po keleto minučių tokio paties ilgio vingiuota žmonių virtinė laukė už durų.

Mūsų rekomendacija: pamėginkite apsilankyti „Happy Seasons“ restorane, tikrai nenusivilsite. Beje, ne visas meniu išverstas į anglų kalbą, tad renkantis patiekalus teks įsivaizduoti, ką gausite savo lėkštėje.

Daugiau įspūdžių ir patarimų apie keliones skaitykite Skrendu.lt tinklaraštyje​

Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius