Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl lėktuvo palydovai nepadeda jums susidėti daiktų lėktuve?

Lipimas į lėktuvą – dažniausiai chaotiškiausia ir daugiausiai streso kelianti skrydžio dalis. Ieškai bilieto, stumdaisi tarp žmonių, dairaisi vietos lentynose virš kėdžių, kur galėtum padėti savo daiktus. Dažnai kyla pagunda kreiptis į lėktuvo palydovus, kad šie pakeltų tavo lagaminą aukštyn, bet tikriausiai pastebėjote, kad jie tai daryti vengia.
Skrydžio palydovė
Skrydžio palydovė / 123rf.com

Tam yra rimta priežastis. Interviu „Inside Edition“ lėktuvo palydovė Jamela Hardwick papasakojo apie savo darbo užkulisius ir išdavė kelias paslaptis, apie kurias keleiviai tikriausiai net nenutuokia. Viena įdomiausių – kodėl palydovai nenori kilnoti daiktų prieš skrydį.

Pasirodo, lėktuvo palydovai už tai negauna atlyginimo. Jų alga skaičiuojama nuo tada, kai sulipus visiems keleiviams uždaromos lėktuvo durys. Tad ir šiaip gal nesinori nemokamai tąsyti kitų žmonių daiktų, bet yra žymiai praktiškesnė priežastis.

„Mums nemokama tol, kol neužsidaro lėktuvo durys, – aiškino J.Hardwick. – Jeigu susižeistume dėdami jūsų krepšį į lentynas virš kėdžių, tai net nebūtų darbo metu patirta trauma.“

Ši taisyklė galioja net ir jungiamųjų skrydžių metu, net ir skrydžius atidėjus. „Mes gauname pinigus tik už laiką ore, – „Travel + Leisure“ yra aiškinusi palydovė Heather Poole. – Palydovas jus pasitinka, padeda susirasti vietą jums, jūsų daiktams, gitarai, vestuvinei sukniai, emocinės paramos kiaulei... Jiems už tai niekas nemoka.“ Beje, o ar žinote, kodėl lėktuvo palydovai jus pasitinka laikydami rankas už nugaros? Apie tai skaitykite čia.

Daugiau nei dešimtmetį lėktuvo palydovu dirbantis Jay Robertas „Daily Mail“ aiškino, kad jo darbas yra padėti užtikrinti skrydžio saugumą, o ne būti daiktų nešėju. „Man jau reikėjo vienos nugaros operacijos dėl sunkių lagaminų kilnojimų traumų“, – teigė jis ir pridūrė, kad didelė dalis jo kolegų turi problemų su nugara.

„Dauguma oro linijų nepadengia išlaidų, jeigu palydovas susižeidžia keldamas keleivio bagažą, nes taip nutinka dažnai. Tad mums nurodoma nekilnoti keleivių daiktų, o kai mes bandome tai paaiškinti keleiviams, jiems atrodome nenorintys padėti. Bet iš tiesų mes saugome savo nugaras tam, kad galėtume padėti jiems nelaimės atveju – o tai yra pagrindinė priežastis, kodėl mes esame lėktuve“, – sakė jis.

Oro linijos „Qantas“, pavyzdžiui, praėjusiais metais uždraudė savo lėktuvų palydovams kilnoti keleivių lagaminus po to, kai rankinio bagažo limitą nuo 7 kg padidino iki 10 kg.

O ir keleiviams lipant į lėktuvą, palydovai turi daug kitų darbų. Jie iškart ieško informacijos apie klientą – pradedant potencialiomis rizikomis ir baigiant potencialia pagalba, ir daro tai vos per kelias akimirkas. Apie tai skaitykite čia: Ką lėktuvo palydovai pastebi pirmiausia, kai lipate į lėktuvą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius