Dabar populiaru
Publikuota: 2020 liepos 1d. 13:25

Naujienos norintiems susigrąžinti pinigus už atšauktus „Ryanair“ skrydžius

Gali būti reikalaujama, kad lėktuvai nebūtų visiškai pilni
123rf.com nuotr. / Ryanair

Nors COVID-19 pandemija Europoje bent jau laikinai suvaldyta, jos pasekmės kelionių sektoriuje bus jaučiamos dar ilgą laiką. Dėl uždarytų valstybių sienų bei didelio keleivių stygiaus masiškai skrydžius atšaukinėjusios oro transporto bendrovės šiandien sprendžia iššūkį, kaip grąžinti pinigus kuponų atsisakiusiems klientams. Nemokamą pagalbą Lietuvos vartotojams teikiantis Europos vartotojų centras Lietuvoje (EVC) primena, jog bėgantis laikas oro vežėjų neatleidžia nuo atsakomybės laikytis įsipareigojimų, tačiau įspėja, jog šiandieninėmis visam sektoriui ekstremaliomis sąlygomis pinigų grąžinimo gali tekti palūkėti iki vasaros pabaigos.

Žada atsiskaityti iki rugpjūčio pabaigos

Per pastarąjį mėnesį EVC ir vėl daugiausiai užklausų gavo iš Lietuvos piliečių, kuriems nepavyksta atgauti pinigų už atšauktus airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) skrydžius.

Situacijai išsiaiškinti EVC atstovai pakartotinai susisiekė su Europos vartotojų centru Airijoje, kurie patikino aktyviai kontaktuojantys su žemų sąnaudų bendrove, mėgindami paskubinti pinigų grąžinimo procesą. „Ryanair“ atstovai patikino, kad dėl itin didelio vartotojų prašymų kiekio jų nagrinėjimas gali užtrukti, tačiau bendrovės klientų aptarnavimo skyrius daro viską, kad didžioji dalis pinigų grąžinimų būtų atlikta per artimiausias 8 savaites, t. y. iki rugpjūčio mėnesio pabaigos.

Grąžinimai bus atliekami eilės tvarka pagal tai, kada gautas vartotojo prašymas dėl pinigų grąžinimo. Europos vartotojų centras Airijoje taip pat patikino, kad net ir tie vartotojai, kurie niekaip nesureagavo į „Ryanair“ kuponų pasiūlymą, yra įtraukti į klientų sąrašą pinigams už neįvykusį skrydį grąžinti.

Prašo nesidubliuoti

„Mūsų kolegos Europos vartotojų centre Airijoje prašo, kad vartotojai, kurie jau yra pateikę prašymus dėl pinigų grąžinimo „Ryanair“, nesidubliuotų ir pakartotinai dėl šio klausimo nesikreiptų į Europos vartotojų centrų tinklą bent jau iki rugpjūčio antros pusės, – teigia EVC vadovė Raimonda Balnienė. – Kitu atveju šios užklausos dubliuosis oro transporto bendrovės sistemoje, kas niekaip nepagreitins pinigų grąžinimo procedūros.“

Europos vartotojų centras Lietuvoje primena, kad, jei atšaukus skrydį vartotojui pasiūlomas kuponas ateities kelionei, jis gali arba priimti pasiūlymą, arba kreiptis į oro vežėją ir reikalauti pinigų grąžinimo.

Vartotojai, norintys tai padaryti, gali užpildyti prašymo formą tiesiogiai „Ryanair“ svetainėje (https://contactform.ryanair.com/) arba kreiptis paštu adresu – Customer Services, P.O Box 11451, Swords, Co. Dublin, Ireland.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Atradimai virtuvėje

Skanumėlis

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie PasaulisKišenėje