Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Pristatytas ilgiausias pasaulyje keleivinis lėktuvas

Kovo 13 dieną pirmasis „Boeing 777X“ buvo pristatytas gamykloje Vašingtone. Ten vyko privati ceremonija ir lėktuvas pristatytas išskirtinai tik darbuotojams. Šis orlaivis yra ilgiausias pasaulyje keleivinis lėktuvas, skelbia CNN.
Boeing 777 ir 787 Widebody Jets
Boeing / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Boeing“ planus pristatyti lėktuvą viešai pakeitė tragedija įvykusi kovo viduryje, kai sudužo į Keniją skridęs „Ethiopian Airlines“ lėktuvas „Boeing 737“.

Naujas „Boeing“ orlaivis „777X“ yra naujausia lėktuvo „Boeing 777“ versija. Naujoji serija turės du variantus – „777-8“ ( 410,2 mln. JAV dolerių) ir „777-9“ (442,2 mln. JAV dolerių).

„Boeing 777-9“ lėktuvas yra 76,7 metro (252 pėdų) ilgio, tai yra ilgiausias orlaivis pasaulyje. Jis suprojektuotas taip, kad į jį tilptų nuo 400 iki 425 dviejų klasių keleivių.

Vietų skaičius skirsis priklausomai nuo to, kokį interjerą pasirinks skirtingos avialinijos. Skraidinti keleivius lėktuvas pradės kitais metais.

„Didelis ateities lėktuvas aviacijos industrijoje bus „Boeing 777-9“, – sakė „Boeing“ viceprezidentas Randy Tinsetas.

Aštuonios avialinijos pateikė 358 naujojo lėktuvo užsakymus. Dubajuje įsikūrusios „Emirates“ avialinijos pirmuosius modelius gaus kitais metais.

Taip pat tęsiamas ir antras ne mažiau įspūdingas, bet mažesnis modelis. „Boeing 777-8“ talpins nuo 350 iki 375 keleivių. Šio lėktuvo modeliai avialinijas pasieks dvejų metų bėgyje.

„Boeing“ taip pat pardavinės ir privačius „777X“ lėktuvus.

Kad pastatytų pažangų „777X“, „Boeing“ į naują gamyklą investavo daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių. Tai yra dviejų variklių komercinis reaktyvinis lėktuvas.

Naujojo lėktuvo sparnai bus ilgesni nei pirmtako. Tai pagerins keliamosios jėgos ir oro pasipriešinimo santykį, todėl pagerės lėktuvo efektyvumas.

Naujojo „777X“ sparnų galai bus užlenkiami statmenai į viršų. Tai bus daroma tik kai lėktuvas nusileis ir ims riedėti šalutiniais oro uosto takais link terminalų.

Tai reikalinga todėl, kad anksčiau tokių milžiniškų orlaivių nebuvo, todėl ne visi oro uostų terminalai buvo pasiruošę priimti priimti tokį lėktuvą. Taigi specialistai sugalvojo, kaip išspręsti šią problemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius