Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Skrydžių palydovė atskleidė, kad įgula turi slaptus žodžius apie keleivius, kurių nemėgsta

Jau apie 10 metų Jungtinės Karalystės oro linijų bendrovės skrydžių palydove dirbanti moteris pardavinėja gėrimus, šypsosi ir rūpinasi žmonių saugumu, tačiau dabar ji nusprendė atskleisti keleivių salono įgulos narių paslaptis – jie turi ir slaptą kalbą.
Lėktuvo palydovė
Lėktuvo palydovė / 123rf.com nuotr.

Dažniausiai slaptą kalbą keleivių salono įgulos nariai naudoja norėdami nuraminti keleivius arba tiesiog todėl, kad kalba apie tai, apie ką neturėtų, rašoma „The Sun“.

Anot skrydžių palydovės, jei dažnai skraidote ir norite žinoti, ar kalbama apie jus, verta šią slaptą kalbą išmokti.

„Pavyzdžiui, jei sėdite 13D vietoje, vadinsime jus „Delta 13“, – sako ji.

– Tai, ką apie jus sakome, gali būti šiek tiek mįslinga, ypač jei apie jus kalbame viduryje praėjimo, bet jei atidžiai įsiklausysite, galėsite suprasti, ar tai gerai, ar ne.“

123RF.com nuotr. / Lėktuve
123RF.com nuotr. / Lėktuve

Jei išgirsite savo vietos numerį tame pačiame sakinyje kaip ir žodį „Bob“, vadinasi, atkreipėte kieno nors dėmesį, nes įgulos nariai naudoja šią santrumpą, reiškiančią „geriausią vietą lėktuve“.

„Yra dar vienas būdas, kuriuo kitiems keleivių salono įgulos nariams pranešame, ar jūs mums patinkate, ir tai yra „cheerio“ metodas. Išlipdami iš lėktuvo su kiekvienu keleiviu atsisveikiname, bet jei jums sako „cheerio“ (liet. Lik sveikas!), tai skrydžio palydovas jums praneša, kad smagu jus bus matyti ir kitą kartą lėktuve.

O jei esate pavadinamas „Philip“, vadinasi, padarėte kažką blogo ir turbūt turėtumėte tikėtis, kad visą likusį skrydžio laiką būsite blogai aptarnaujamas.“

123rf.com nuotr. / Keleiviai lėktuve
123rf.com nuotr. / Keleiviai lėktuve

Šis pavadinimas kilo iš termino PILP (angl. Passenger I'd like to punch, liet. Keleivis, kuriam norėčiau trenkti), tačiau laikui bėgant jis pasikeitė ir tapo šiek tiek subtilesnis.

Vienas iš būdų, kaip išvengti Philipo etiketės, yra dažnai neskambinti iškvietimo skambučiu – tai yra skrydžio palydovų nemėgstamas dalykas.

„Kaip keleivis turite visišką teisę tikėtis aptarnavimo, jei jums jo reikia, tačiau verta patikrinti, ką mes veikiame ir ar tai tinkamas momentas paspausti mygtuką, – aiškina skrydžių palydovė.

– Pavyzdžiui, jei mes aptarnaujame jus ir nešiojame gėrimus ar maistą, vienintelis atvejis, kai turėtumėte mus kviesti, yra avarinis atvejis. Jei viskas gerai, būkite kantrūs. Mes labai greitai išsiaiškiname, kas yra „Philipai“, ir atitinkamai juos aptarnaujame, todėl tai turėkite omenyje, jei esate įpratę spaudinėti mygtuką.“

123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu
123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu

Taip pat yra keletas skrydžio kodų, kuriuos keleiviai turėtų žinotų, jeigu ištiktų nelaimė. Blogiausiu atveju, jei kris lėktuvas, yra sistema, kurios visi turės laikytis.

SBSE – susijęs su saugumu, saugos diržų prisisegimu ir išėjimu. „Tai reiškia, kad mums reikės, jog būtumėte saugiai įsitaisę savo sėdynėse, prisisegę saugos diržus ir žinotumėte, kur yra artimiausias ir lengviausiai pasiekiamas išėjimas, – sako skrydžių palydovė.

– Jei leisimės į vandenį, mums reikės, kad taip pat būtumėte užsidėję gelbėjimosi liemenes ir pasiruošę jas pripūsti. Kai nusileisime, taip pat ieškosime PAB (liet. judrių keleivių). Jie padės mums atidaryti išėjimo duris ir paruošti evakuacijos kalnelius, kad galėtume visus kuo saugiau išvesti iš lėktuvo.“

Taigi kitą kartą, kai skrisite lėktuvu, išgirskite savo vietos numerį ir pasistenkite nesielgti kaip Philipas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius