Po Italiją keliavusi lietuvė apie Venecijos karnavalą: „Vietiniai šiai šventei ruošiasi visus metus“

Venecijos karnavalas – viena įsimintiniausių švenčių italų gyvenime. Ir ne tik italų – viso pasaulio turistai savo keliones į Veneciją planuoja vasario pabaigoje, kada ten vyksta spalvingas karnavalas. Kasmet jame apsilanko keliasdešimt tūkstančių užsieniečių ir italų. Šiemet jame pirmą kartą viešėjo ir Julija B. bei jos draugas Tadas T.
Venecijos karnavalas: toks, kokį jį išvydo lietuvių pora
Venecijos karnavalas: toks, kokį jį išvydo lietuvių pora / Tado Tarvydo nuotr.

Ekspromtu suplanuota kelionė į Veneciją jiems padovanojo daug įspūdžių ir patirčių, kuriomis pora sutiko pasidalinti su 15min kelionių rubrikos „Pasaulis kišenėje“ skaitytojais.

„Į Veneciją keliavome iš Bergamo. Neturėjome jokio plano, tiesiog pasiėmėme automobilį ir nusimatėme kelis taškus, kuriuos norėtumėme pamatyti. Vienas iš taškų turėjo būti Verona, bet važiuojant autostrada (o ji tikrai labai gera), nusprendėme, kad reikia pamatyti Veneciją. Tuo labiau kad mūsų datos sutapo su tuo metu ten vykstančiu karnavalu, kuris vadinamas Mardi Gras (sotusis antradienis)“, – pasakojo Julija.

Tado Tarvydo nuotr./Venecija

Pasak jos, reikėtų paminėti, kad kelias autostrada yra mokamas. Nuo Bergamo iki Milano mokėjome apie 15 Eur, atgal kainavo tiek pat.

Kadangi Venecijoje lankėsi šventiniu laikotarpiu, savo kailiu patyrė, jog šis miestas gerokai patuština keliautojų kišenes.

„Labai rekomenduoju vykstantiems automobiliu pasirūpinti automobilio stovėjimo vieta iš anksto (ją nesunkiai galima susirasti internetu ir užsisakyti), tada susirasti nakvynę pasidaro daug lengviau ir tikrai galima rasti gerokai pigesnių pasiūlymų, nei kad mums teko mokėti. Mes tik atvykę į Veneciją pradėjome ieškoti, kur apsistoti. Didžiausias galvos skausmas buvo automobilio parkavimas. Žinojome, kad pati Venecijos širdis yra ant vandens, tik neįsivaizdavome, kad tiesiogine to žodžio prasme ant vandens“, – juokėsi mergina.

Tado Tarvydo nuotr./Venecija

Automobiliams skirtos stovėjimo vietos yra pačioje Venecijos salos pradžioje. O toliau visur keliauji pėsčias – mieste vienintelis transportas – vandens (kateriai, jachtos, gondolos ir t.t.).

Tado Tarvydo nuotr./Venecija - miestas ant vandens

„Vietos nakvynei ir automobiliui ieškojome per Booking.com. Jeigu ieškai vietos su parkavimu ir nakvyne, tai paieška labai susiaurėja ir kainos labai pakyla“, – sakė Julija.

Nepaisant to, jog išleisti viešnagei teko daugiau, nei norėtųsi, Venecija jai ir draugui labai patiko.

Tado Tarvydo nuotr./Naktį Venecija atrodo itin romantiškai

„Venecija labai graži vakarais, kai gatvelėse ir skveruose nuolat šurmuliuoja žmonės. Man Venecija – tikras romantikos miestas: gatvelės apšviestos lemputėmis, tiltai ir tilteliai jungia kitas gatves, kanalai pilni laivelių ir gondolų. Visas gyvenimas verda vandenyje ir šalia jo. Tai daro nepakartojamą įspūdį.

Tiesa, dieną Venecija ne tokia romantiška. Matosi Venecijos namų pilkumas, gatvių purvinumas, tad romantikos lieka mažiau. Bet dieną gyvenimas verda daug aktyviau ir darbingiau“, – pasakojo Julija.

Tado Tarvydo nuotr./Dieną Venecijoje romantikos mažiau

O kaip karnavalas, kurio šurmulyje pora praleido porą dienų?

„Tas porą dienų vaikštant po Veneciją vis prasilenkdavome su persirengusiais žmonėmis. Kai kurie kostiumai ir kaukės buvo įspūdingos, negalėdavai tiesiog praeiti, būtinai turėdavai atsigręžti ir dar kartą nužiūrėti juos. Mums, turistams, vaikštant ir matant taip pasipuošusius žmones vis kildavo klausimų: kur jie eina, ko laukia, kaip jie dirba taip apsirengę, ar jie išvis dirba? Deja, šie klausimai liko neatsakyti arba, tiksliau, jiems susigalvojome savas istorijas, kuriomis beveik patikėjome“, – įspūdžiais dalijosi lietuvė.

Tado Tarvydo nuotr./Venecijos karnavalas: toks, kokį jį išvydo lietuvių pora

Pasak jos, pagrindinėje, Šv. Morkaus aikštėje, persirengėlių buvo daugiausia. „Visi mielai pozavo, šypsojosi, noriai fotografavosi. Susidarė įspūdis, kad jie šiai šventei ruošiasi visus metus, investuoja pinigus į kostiumą, kaukes tam, kad per karnavalą galėtų apsukti vieną kitą ratą pagrindinėje aikštėje ir išgerti kokios arbatos su bendraminčiais. Būnant toje aikštėje sunku nesišypsoti ir nesidžiaugti esant kartu su visais. Kaukių ir kostiumų įvairovė mus nuolat stebino ir paliko neišdildomą įspūdį“, – apie kelionę į Veneciją pasakojo mergina.

Ji įsitikinusi: nors Venecija nėra pigus miestas, bet tai tikrai miestas, kurį vertą aplankyti bent vieną kartą gyvenime.