Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Startavo „Mongolijos ralis“: žirafa ant stogo, „Ferraris“ ir lietuviško „Subaru“ sėkmė

Kelios valandos iki starto. Vienas dalyvis ligoninėje, po nesėkmingo šuolio per spygliuotą tvorą. Pasimovė, skaudžiai… Bet sakė grįš. Juk nespjausi į ralį dėl tokio menkniekio kaip trys dyksniai kirkšnyje… Kelias dienas pailsės ir prisijungs Slovakijoje.
Mongolijos ralio startas
Mongolijos ralio startas / Go Bananas nuotr.

Panikai po truputį vis labiau kutenant šonkaulius ankstyvą sekmadienio rytą prasideda rimčiausias pasiruošimas. Kas klijuoja lipdukus ant mašinų, kas disko kamuolį, kengūras, krokodilus, žirafas, o kai kam nuo stogo tenka nusiimti auksinę skalbimo mašina. „Ford Tranzit“ išrinktas nuobodžiausiu ralio dalyviu. Kad nebūtų per lengva, gavo papildomą 50 kilogramų bagažą.

Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas

Valanda po starto. Keisto automobilio „Mini Moke“ savininkai pametė duslintuvą vos po pasirodymo ant rampos. Maža to, dar ir buvo apdovanoti, kaip prasčiausiai raliui pasiruošusi komanda. Bet reikia pripažinti, kad mašiniukas tikrai simpatiškas. Toks raudonas.

Trys motociklai „Honda“ subyrėjo pusiaukelėje į Doverį, bet nepraranda vilties juos prikelti. Nors plieninių žirgų žinovai tik liūdnai purto galvomis.  

Go Bananas nuotr./IMongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./IMongolijos ralio startas

Turbūt daugelis esate mate namelį ant ratų. O medinį? Labai kietas. Beje, pelnęs išradingiausio ralio dalyvio nominaciją. Tik turbūt lekiant greičiau nei 50 km/h jautiesi lyg barškutyje. Pliusas, kad norint susikurti lauželį pagalių ilgai ieškoti neteks.

Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas

Dar labai įdomu kaip seksis Ferariui. Taip – šiais metais ralyje dalyvauja Feraris. Keistoka istorija: organizatoriai oficialiai skelbia, kad leistinas variklio tūris yra ne didesnis nei 1200 kubinių centimetrų, o išimtys daromos tik itin kvailoms ir netinkamoms mašinoms, arba, pavyzdžiui, „Lamborghini“. 

Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas

Būtent todėl šiemet prie starto linijos stojo šis raudonas itališkas gražuolis. Markusui, Ferario vairuotojui, merginų dėmesys garantuotas, klausimas tik kaip su benzino kokybe už Kaspijos jūros, serviso aptarnavimu kas 6000 kilometrų ir upių kirtimais Mongolijoje. 

Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas

Ralyje gausu įvairaus amžiaus dalyvių, štai senjorų komanda važiuoja nauja mašina, bet jiems tai atleistina. Juos kamuoja, taip sakant, kitos bėdos. Išvaržos, sąnarių skausmai, širdies ritmo sutrikimai... Yra ir jaunuolių, kuriuos, regis, turėtų lydėti suaugusieji. Bet jie jauni ir drąsūs.

Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas
Go Bananas nuotr./Mongolijos ralio startas

Kaip „Subarikas“? Kol kas maloniai stebina. Jokių pokštų ir kaprizų. Užsiveda iš pirmo karto, be jokių „užsisiurbimų“. 100 km/h mūsų kreiserinis greitis. Vienintelis baugus niuansas, tai pro šalį važiuojantys vilkikai... Tik tokioje mašinoje supranti, kiek daug oro prieš save „stumia“ didelės mašinos. Iš pradžių pajauti tai visu mašinos korpusu – jis linguoja tarsi drebulės lapas, tik po kelių akimirkų pamatai tave lenkiantį 18 ratų kelių monstrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius