Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Daugiau nei valandą prastai vėdinamame lėktuve Tenerifėje sėdėję lietuviai įsiutę: „Žmonėms nuo deguonies trūkumo skauda galvas“

Penktadienį iš Tenerifės pietinio oro uosto į Vilnių suplanuotas „Small Planet Airlines“ (SPA) skrydis vėlavo – daugiau nei pusantros valandos lėktuve sėdėję keleiviai skundėsi, jog orlaivio salone buvo pragariškai karšta. Vienai merginai dėl to esą prireikė medikų pagalbos – jai prasidėjo migrena. Šiuo metu orlaivis jau skrenda į Lietuvą.
Naujos SPA orlaivių kėdės – lengvesnės, plonesnės ir patogesnės
„Small Planet Airlines“ lėktuve / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

SPA atstovai 15min patvirtino, jog skrydis vėlavo.Tačiau teigė neturintys duomenų, jog kažkam iš šio reiso keleivių kviesti medikai.

„Aviakompanija „Small Planet Airlines“ Tenerifėje susisodinę žmones į lėktuvą juos laiko uždarę daugiau kaip valandą visiškai nevėdinamame lėktuve. Gedimas. Tačiau žmonėms neleidžiama išlipti į laukimo salę. Kai kam jau prireikė medikų pagalbos. Vaikai klykia, visi šlapi. Žmonėms nuo deguonies trūkumo skauda galvas, pykina“, – tokia žinutė pasiekė 15min.

Susisiekus su jos autore paaiškėjo, kad lėktuve yra ne ji pati, bet dvi jos draugės, kurių viena skrenda su mažamečiu vaiku.

„Jos pasakojo, kad lėktuvas buvo visiškai nevėdinamas. Todėl vienai prasidėjo migrena – matyt, dėl to, kad neveikė ventiliacija. Aš klausiau, ar jums bent vandens pasiūlė. Sakė, kad prieš valandą laiko vieną stiklinę davė. O išskrido daugiau nei po valandos. Visą tą laiką visi viduje karštyje sėdėjo“, – piktinosi Tenerifėje gyvenanti lietuvė. Jos žodžius patvirtino ir minėta draugė Jurga.

Susisiekus su „Small Planet Airlines“ Rinkodaros departamento direktoriumi Simonu Bartkumi, jis paaiškino, dėl kokių priežasčių skrydis iš Tenerifės į Vilnių vėlavo.

„Buvo kilę problemų dėl operacinių sistemų. Vėlavo 1 val. 37 min. Tiek laiko viskas užtruko. Reikėjo patikrinti orlaivį. Saugumas svarbiausia. Dabar jis pakeliui į Lietuvą“, – sakė S.Bartkus.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Rinkodaros departamento vadovas Simonas Bartkus
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Rinkodaros departamento vadovas Simonas Bartkus

Jo žiniomis, nė vienas iš daugiau nei valandą orlaivyje praleidusių keleivių nebuvo sunegalavęs: „Tokia informacija manęs nepasiekė. Prieš skrydį įgula nieko nesakė.“

Jis užtikrino, kad keleivių priekaištai – esą lėktuvas nebuvo tinkamai vėdinamas – neturi pagrindo.

„Stovint lėktuvui kondicionuojama silpniau. Tačiau visiškai vėdinimas neišjungiamas“, – pažymėjo SPA atstovas.

Šiuo metu bendrovės orlaiviai skraido pagal žiemos tvarkaraštį, tačiau nuo balandžio užsakomųjų skrydžių skaičius nuolat augs. „Kitą savaitę prasideda skrydžiai į Turkiją. Jų tik daugės“, – sakė S.Bartkus, priminęs, kad vėluoja tiek reguliarieji, tiek ir užsakomieji skrydžiai. O priežastys, dėl kurių vėluojama, įvairios.

TAIP PAT SKAITYKITE: Priežastys, dėl kurių vėluoja skrydžiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius