Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Eilėje dėl pigių bilietų – 16 valandų (nuotraukos)

Vilnietė Sandra šypsosi – ji tapo pirmąja, kuriai penktadienį pavyko nusipirkti lėktuvo bilietus į Barseloną ir atgal į Vilnių vos už 2 litus. Norėdama tapti viena iš 50-ies laimingųjų, mergina ryžosi į eilę atsistoti akcijos išvakarėse ir čia praleisti kiek daugiau nei 16 valandų.
„TravelLounge“ atidarymas
„TravelLounge“ atidarymas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Sandra – ne vienintelė, dėl pigių lėktuvo bilietų visą naktį praleidusi prie pirmojo „airBaltic“ kelionių biuro Lietuvoje „TravelLounge“ durų. Su ja dar iki vidurnakčio čia būriavosi apie 15 žmonių,  paryčiui jų pamažu vis daugėjo.

„Pirmą sykį čia užsukau prieš vidurnaktį pasižiūrėti, kokia situacija. Tuo metu prie kelionių biuro lūkuriavo ištvermingiausių žmonių grupelė, jie čia laukė jau nuo maždaug 18.30 val. Mes čia atvykome apie 3.30 val. ryto ir radome jau per dvidešimt žmonių“, – 15min.lt pasakojo Augustinas, ketinęs įsigyti bilietus į Stambulą.

Jaunuolis sakė, kad paryčiui, kad nebūtų „balagano“, eilėje stovintys žmonės nutarė sudaryti laukiančiųjų sąrašą: „Šis variantas pasiteisino Klaipėdoje, kur taip pat buvo parduodami akcijiniai oro linijų bilietai. Tuomet viskas vyko labai civilizuotai.“

Kelionių biuro „TravelLounge“ atidarymo sostinėje proga bendrovė „airBaltic“ pasiūlė ne tik 50 bilietų po 1 litą į vieną pusę, bet ir 450 bilietų, kuriuos galima įsigyti už 69 litus, skrendant tiesiogiai iš Vilniaus septyniomis kryptimis, arba 99 litus, vykstant per Rygą į daugiau nei 70 miestų. Akcija negalioja bilietams į Dubajų ir Tel Avivą.

Sąrašas tiko ne visiems

Apie 10 val. ryto sudarytame sąraše jau buvo bemaž 200 žmonių. Didžioji dalis jų – pasipuošę paplūdimio apranga: su šortais, persijuosę rankšluoščiais, nardymo akiniais, pripučiamais kamuoliais. Į kelionių biurą trumpam įbėgęs buvo ir jūreivio stiliaus marškinėlius vilkintis šuo. Mat akcijinės lėktuvo bilietų kainos galiojo tik renginio organizatorių nurodytam aprangos kodui paklususiems žmonėms.

Nors 11 valandos, kai pradėta prekiauti bilietais, nekantriai laukusiųjų daugiausia šmėžavo jaunuolių, tarp pirmųjų į eilę užsirašiusių buvo ir ne vienas vyresnis žmogus. Atsistoti į eilę, t. y. užsirašyti į sąrašą, iš pradžių pavyko sklandžiai. Didžiajai daliai prie „TravelLounge“ atėjusių žmonių nekilo klausimas, kodėl reikia rašytis į šį sąrašą. Tačiau prieš pat bilietų pardavimą atsirado ir šia tvarka nepatenkintų, jie bandė nutaisę įžūlius veidus brautis į priekį. Tvarką prie įėjimo į kelionių biurą prižiūrėjo apsaugos darbuotojas.

Renginio organizatoriai pasirūpino susirinkusiais – prie pat kelionių biuro stovėjo „airBaltic“ krautuvėlė su ratais, kur buvo galima įsigyti užkandžių ir gėrimų, vidurdienį pigių bilietų lūkuriuojančius žmones linksmino grupė „InCulto“.

Skirsis nuo kitų kelionių biurų

Kaip atidarydamas kelionių biurą pabrėžė „airBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Tadas Vizgirda, „TravelLounge“ iš esmės skirsis nuo ankstesnių oro bendrovės bilietų pardavimo biurų paslaugų spektru.

„TravelLounge“ yra naujausias „airBaltic“ produktas. Rygoje sausį atidarėme pirmąjį tokį kelionių biurą, jis pasiteisino, todėl nusprendėme tokį pat biurą atidaryti Vilniuje. Tai nėra standartinis bilietų pardavimo biuras. Jis atlieka labai daug funkcijų, tarp kurių: skrydžio ir viešbučio užsisakymas, automobilio nuoma, pagalba įsigyjant bilietą internetu, viso kelionės paketo pardavimas ir kt.“, – pasakojo T.Vizgirda.

Be to, sostinėje, Vienuolio g. 12, esančiame kelionių biure bus galima skaityti spaudą, išgerti kavos, patiems įsigyti skrydžių bilietus ar kelionių komplektus internetinėje kelionių agentūros svetainėje – tam  čia pastatyta kompiuterių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius