Prancūzijos energetikos ir aplinkos ministerijos atstovai tikina, jog pasaulinės ekonomikos krizės metu naktinės šviesos ir iliuminacija – neleistina prabanga ir pinigų švaistymas. Tačiau parduotuvių ir prekybos centrų vadovai nepritaria tokiems valdininkų planams. Jie tikina, jog toks sprendimas, tai „nauja pozityvi naujiena turistams ir šalies gyventojams: Paryžius panirs į tamsą!“
Parduotuvių savininkai taip pat nepritaria valdžios sprendimui – iškabos ir parduotuvių vitrinos – tai pagrindinė jų reklama ir daugelis turistų pas juos užklysta būtent po to, kai vakaro ar nakties šviesoje susivilioja gražiai blizgančiomis ir atrodančiomis prekėmis.
Teigiama, jog valdžios siekis sumažinti elektros energijos išlaidas atsilieps jiems itin neigiamai: iš karto pastebimai sumažės į Prancūziją atvykstančių turistų skaičius. Anot Prancūzijos prekybos rūmų atstovų, daugelis turistų į šalį atvažiuoja dėl naktinio jos gyvenimo ir vaizdų. Be to, klaidžioti patamsyje nuo muzikos barų iki naktinių klubų, mažai kam malonu. Tačiau Energetikos ministerija argumentuoja savo sprendimą tuo, jog Paryžiuje jau kurį laiką naktį yra išjungiamas turistinių vietų ir paminklų apšvietimas, tačiau turistų skaičius nuo to niekaip nesumažėjo.
Turizmas kasmet Prancūzijoje sudaro apie 6,5 proc. BVP. 2011-aisiais šalį aplankė 81,4 mln. keliautojų, o vidutiniškai kiekvienas jų šalyje kasdien išleidžia po 146 eurus.