Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po Lietuvą keliavę profesionalūs atostogautojai išsiaiškino, kur geriausia ilsėtis poroms

Šių metų vasarą antrą kartą surengtas projektas „Profesionalus atostogautojas“, pasak jo organizatorių, stipriai prisidėjo prie vidaus turizmo Lietuvoje skatinimo. Projektas padėjo parodyti auditorijai dar neatrastus ir mažai žinomus šalies turizmo infrastruktūros privalumus ir galimybes. Kartu tai – ir galimybė išgirsti bei suprasti ir auditorijos pageidavimus bei lūkesčius.
Profesionalūs atostogautojai visą vasarą keliavo po Lietuvą ir tikrino poilsiui skirtas vietas
Profesionalūs atostogautojai visą vasarą keliavo po Lietuvą ir tikrino poilsiui skirtas vietas / „Noriunoriunoriu.lt“ nuotr.

Ilsėtis keliauja poros

Jei pernai Lietuvos turizmo objektus bandė vienas atrankos laimėtojas, tai šįkart svajonių darbą projekto organizatoriai pasiūlė porai. Profesionaliais atostogautojais tapo vilniečiai Justina ir Giedrius, įveikę beveik 500 konkurentų. Jų darbas buvo išmėginti kurortuose teikiamas paslaugas, o po to pasidalinti savo įspūdžiais žiniasklaidoje.

Pora aplankė 8 objektus: viešbučius, sanatorijas, SPA ir vandens pramogų centrus Druskininkuose, Birštone, Vilniuje, Palangoje ir Latvijos kurorte Jūrmaloje.

„Noriunoriunoriu.lt“ nuotr./Profesionalūs poilsiautojai
„Noriunoriunoriu.lt“ nuotr./Profesionalūs poilsiautojai

Pasak projekto rengėjų, toks formatas visiškai pasiteisino, nes daugelis žmonių pailsėti važiuoja su savo antrosiomis pusėmis.

Todėl vertinimai iš poros pozicijos suteikė daug naudingos informacijos ne tik potencialiems klientams, bet ir patiems turizmo objektų valdytojams bei šių paslaugų pardavėjams.

„Tikslas buvo supažindinti su poilsio galimybėmis Lietuvoje ir iš dalies – kaimyninėje Latvijoje. Stengėmės informaciją pateikti kuo objektyviau ir iš skaitytojų, žiūrovų atsiliepimų matome, kad tai mums pavyko visai neblogai. Potencialus poilsiautojas, perskaitęs profesionalių atostogautojų įspūdžius ir peržiūrėjęs vaizdo įrašus gali lengviau išsirinkti kur norėtų ir pats pailsėti“, – pasakojo projektą organizavusios viešbučių ir poilsio paslaugų elektroninės parduotuvės NoriuNoriuNoriu.lt rinkodaros vadovas Augustinas Zinevičius.

Trūko informacijos apie poilsį Lietuvoje

„Noriunoriunoriu.lt“ nuotr./Profesionalūs poilsiautojai
„Noriunoriunoriu.lt“ nuotr./Profesionalūs poilsiautojai

Pasak jo, dauguma keliautojų vykdami į kitas šalis yra įpratę tikrinti atsiliepimus, internete ieškoti video apžvalgų.

„Tuo tarpu Lietuvoje tokios informacijos vis dar trūksta. Mes siekėme bent dalinai užpildyti šią spragą ir pateikti kokybišką ir objektyvų turinį apie Lietuvos viešbučius. Labai svarbu, kad profesionalių poilsiautojų patirtis labai panaši kaip didžiosios dalies mūsų klientų“, – sakė pašnekovas.

Projekte dalyvavusių viešbučių atstovai taip pat džiaugėsi šiuo projektu, kuris įnešė daugiau gyvybės rinkoje, sudarė galimybę pažvelgti naujomis akimis į šį segmentą, tiek patiems rinkos dalyviams, tiek jos klientams.

„Kiekvieną straipsnį žiniasklaidoje perskaitydavo ir video įrašą peržiūrėdavo apie 10 000 – 15 000 žmonių. Didelė dalis jų pareikšdavo savo nuomonę ar pageidavimus, pastebėjimus. Matėme, kas tiems žmonėms aktualiausia, ko jie labiausiai pageidauja, ieško. Tai, ką sužinojome projekto metu yra labai svarbu, tiek mums, pardavėjams, tiek patiems turizmo objektams tobulinant savo paslaugas“, – teigė A.Zinevičius.

Lietuva nustebino profesionalus

Nemažai kelionių patirties užsienyje turinčiai profesionalių atostogautojų porai projekto metu įgyta patirtis leido suprasti, kad ir Lietuvos poilsio oazėse galima atrasti daugybę įdomios ir naudingos veiklos. Net ir esant prastam orui, nes kaip tik toks jis buvo, kai Justina ir Giedrius keliavo po Lietuvą.

Kiekvienas aplankytas objektas, pasak jų, kuo nors išsiskyrė. Vienur – puikiu aptarnavimu, nuostabiu maistu ir išskirtiniu interjeru. Kitur – itin profesionaliais specialistais, ramybe, nuoširdumu, procedūrų ar aktyvių pramogų gausa.

„Kai kurios vietos nustebino, kai kuriose sulaukėme to, ko tikėjomės. Dar kitoms reikėtų šiek tiek pasistengti ir patobulėti. Tačiau apskritai visas šis sektorius Lietuvoje yra labai gyvybingas, nestovi vietoje, nuolat atnaujina paslaugas, planuoja plėtrą. Tikriausiai trumpas vasaros sezonas įpareigoja labiau pasitempti ir rūpintis kiekvienu klientu labiau, nei daugelyje užsienio šalių“, – savo įspūdžiais dalijosi pašnekovai.

Sudomino daugybę kandidatų

Šis projektas šį tą atskleidė ir apie darbuotojų paieškos ypatumus. Projekto partnerio portalo CVonline.lt marketingo vadovė Rita Karavaitienė sako, kad darbo pasiūlymas užimti profesionalių atostogautojų vietą dar kartą patvirtino, jog norint pritraukti tinkamų kandidatų, svarbu ne tik, koks darbas siūlomas, bet ir kur bei kaip komunikuojama apie siūlomą darbo poziciją.

„Kai įmonės skundžiasi darbuotojų trūkumu, mes sakome, kad surasti galima bet kokios srities darbuotoją, tik rezultatas priklausys nuo laiko, pinigų ir kokybės (darbuotojo, darbo ir įmonės). Taip pat noriu pridurti, kad jei puikiai išmanote darbo rinką ir žinote savo tikslinį bei potencialų kandidatą, reikėtų atitinkamai pritaikyti ir personalo paieškos būdus bei priemones. Kadangi, profesionalaus atosotogautojo atveju buvo apgalvotas ir skelbimo dizainas, ir turinys bei sklaidos būdai, per trumpą laiką pritraukėme daug motyvuotų ir puikiai reikalavimus atitinkančių kandidatų“, – sakė R.Karavaitienė.

Ruošiasi trečiai nuotykių daliai

Dabar NoriuNoriuNoriu.lt atstovai kalba, kad pasiteisinusio projekto trečiosios dalies galbūt net nereikės laukti iki kitos vasaros.

„Ko gero smagiausia buvo girdėti, kad Justę ir Giedrių atpažindavo ir žmonės gatvėje. Vadinasi, projektas buvo pavykęs ir pakankamai populiarus, tad tikrai planuojame jį tęsti. Gali būti, kad jį dar šiek tiek tobulinsime ir kitais metais, o gal ir dar anksčiau sulauksite naujų profesionalių atostogautojų nuotykių“, – žadėjo A.Zinevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius