Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vis daugiau darbuotojų savo verslo keliones derina su poilsiu

Kiek daugiau nei pusė (56 proc.) į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų savo darbo išvykas derina su poilsiu (vyksta į ekskursijas), rodo kelionių agentūros „Baltic Travel Group“ ir aviakompanijos „Aeroflot“ atlikta verslo įmonių apklausa.
Verslo kelionė
Verslo kelionė / 123rf.com

26 proc. respondentų teigia, jog norėtų pasinaudoti tokia paslauga, tačiau tokios galimybės neturi, ir tik 18 proc. apklausos dalyvių teigia to nedarantys ar nenorintys derinti verslo kelionių su poilsiu. Pastebėta, kad dažniau verslo kelionių metu į ekskursijas vyksta moterys nei vyrai (palyginimui: 65 proc. ir 49 proc.).

Apklausoje respondentai taip pat nurodė, kiek skirtingų miestų jiems tenka aplankyti, vykstant į komandiruotes per vienerius metus. Paaiškėjo, kad 49 proc. darbuotojų per metus vyksta tik į vieną komandiruotės vietą, o 44 proc. verslo kelionių metu aplanko 2–4 skirtingus miestus . Vyrai ir vyresni nei 40 m. respondentai aplankė santykinai daugiau vietų negu kiti tyrimo dalyviai.

„Atsiranda vis daugiau galimybių, leidžiančių žmonėms suderinti verslo keliones su poilsiu. Norint dirbti pakanka kompiuterio, telefono ir interneto ryšio, kuris yra prieinamas beveik visur. Dėl to, žmogus nėra pririštas prie vieno biuro ir gali keliauti kartu su savo darbais bei prireikus – pailsėti. Manau, tokia tendencija tik ryškės, nes verslo lankstumas sparčiai didėja“, – teigia generalinė „Baltic Travel Group“ direktorė Eglė Jaugienė.

Planuodami komandiruotę respondentai daugiausiai dėmesio kreipia į galimybes tiesiogiai pasiekti kelionės tikslą (69 proc.) bei rasti priimtiną nakvynės vietą (65 proc.). 40 proc. respondentų tarp svarbiausių paslaugų mini interneto ryšį, 39 proc. – maitinimą, o 36 proc. – patogų susisiekimą komandiruotės vietoje. Dažniau keliaujantys darbuotojai pabrėžia interneto, maitinimo bei sporto klubų paslaugų svarbą.

„Planuojant keliones visuomet daug dėmesio skiriama pagrindinėms viešnagės vietoms ir judėjimo tarp jų galimybėms. Tai yra itin svarbu lankantis dideliuose miestuose, tokiuose kaip Londonas, Maskva ar Niujorkas. Be to, kuo ilgesnė kelionė, tuo daugiau diskomforto ji gali sukelti, todėl žmonės vis dažniau ieško paslaugų, kurios ne tik užtikrina būtinuosius kasdienius poreikius, bet ir suteikia kuo didesnį komfortą. Pastebiu, kad vis daugiau verslo klientų renkasi didžiąsias aviacijos kompanijas. Tarp jų ir keturiomis konsultacijų ir tyrimų įmonės „Skytrax“ žvaigždutėmis sertifikuotą „Aeroflot“, siūlančią patogius skrydžių maršrutus ir užtikrinančią kokybę“, – tyrimo rezultatus vertina „Aeroflot“ kelionių paslaugų vadovė Baltijos šalyse Laura Karklina-Cimdina.

„Baltic Travel Group“ ir „Aeroflot“ 2017 m. rugpjūtį atlikto tyrimo „Verslo kelionių tendencijos Lietuvoje“ metu buvo apklausta 350 respondentų, į verslo keliones vykusių 2016 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius