Dabar populiaru
Publikuota: 2019 rugpjūčio 1d. 15:42

Didžiausias batutų parkas Palangoje – patiks ir suaugusiems

„Palangos Kuršiai“ šokėjos treniravosi „Palangos vasaros parke“
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr. / „Palangos Kuršiai“ šokėjos treniravosi „Palangos vasaros parke“

Ar kada pagalvojote, kad viena iš smagiausių pramogų vaikams – batutai, yra puiki treniruotė ir suaugusiems? 10 minučių šokinėjimo ant batuto prilygsta 30 minučių bėgiojimo. Vasarą prisiversti eiti į sporto salę yra labai sunku, ypač kai lauke kaitina saulė ir norisi laiką praleisti smagiai lauke. Palangos vasaros parke anksti ryte, kai dar nėra daug žmonių, ant batuto galima pamatyti, kaip pramogomis džiaugiasi ir rytinę treniruotę atlieka suaugusieji.

Naudinga sveikatai

Šokinėjant ant batuto dirba visi kūno raumenys, yra apkraunami kaulai, reguliariai treniruojantis, jie tampa stipresni. Taip pat šokinėjant ant batuto sąnariai gauna žymiai mažesnę apkrovą, todėl tai daug geriau nei bėgioti kietu paviršiumi. Nuolatinis šokinėjimas ant batuto geriną visą raumenų tonusą, sparčiai degina kalorijas, geriną pusiausvyrą, tiesina nugarą, gerina širdies ir kraujagyslių veiklą. Kasdien užtenka tik 15 minučių treniruotės, kad būtumėte sveiki ir energingi. Šokinėjimas ant batuto skatina laimės hormonų – endorfinų išsiskyrimą. Todėl tai naudinga ne tik fizinei, bet ir emocinei būklei.

Gali šokinėti visi

Kad galėtumėte mėgautis batuto teikiama nauda, nebūtina būti akrobatikos meistru ar turėti daug fizinės ištvermės. Užtenka atsistojus ant batuto paspyruokliuoti, kad būtų skatinama limfos cirkuliacija, tai turi daug įtakos imuninei sistemai, treniruojasi nugaros ir kojų raumenys, todėl lipti ant batuto rekomenduojama net ir senjorams bei nėščiosioms. Tai nuostabus sportas, puiki pramoga ir energijos užtaisas visai dienai.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Palangos Kuršiai“ šokėjos treniravosi „Palangos vasaros parke“
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Palangos Kuršiai“ šokėjos treniravosi „Palangos vasaros parke“

Batutai – olimpinė sporto šaka

Šokinėjimas ant batuto jau nuo 1954 metų yra įtrauktas į Olimpines gimnastikos žaidynes. Yra sukurta oficiali tarptautinė batutų sąjunga. Šuolių ant batuto pasirodymą sudaro 10 judesių, kuriuos reikia pradėti ir pabaigti nusileidimu ant kojų. Sportininkai pakilę į orą dažniausiai atlieka trijų tipų judesius. Vasaros parkas kviečia ir Jus išbandyti olimpinius batutus. Niekada negali žinoti, gal tai bus Jūsų kaip šokinėjimo ant batuto sportininko kelio pradžia.

Laikas su šeima

Mokslininkai yra nustatę, kad vaikui per dieną užtenka iki 20 minučių visiško tėvų dėmesio, kad jų emocinė būklė būtu stabili. Batutas gali būti puikus būdas stiprinti tarpusavio ryšį su vaikais. Palangoje įsikūręs batutų parkas yra toks didelis, kad vietos ir veiklos užteks ir mažiems, ir dideliems. Su vaikais galima labai smagiai ir turiningai praleisti laiką, bus ne tik smagu, bet ir naudinga jūsų fizinei bei emocinei sveikatai. Keletas žaidimų Jums ir jūsų vaikui:
– Susikibkite rankomis ir stenkitės kiek įmanoma aukščiau pašokti ir nepaleisti rankų.

  • Verskitės su vaikais kūlversčiais

  • Užfiksuokite, kas ilgiau išsilaikys ore.

  • Suskaičiuokite, kiek šuoliukų padarysite per minutę. Gal net pagerinsite rekordą. Šiuo metu daugiausiai šuoliukų priklauso Lucas Laurent, kuris 2017 metais per minutę pašoko 49 kartus.

Batutai yra viena saugiausių aktyvaus laisvalaikio priemonių, jeigu tinkamai juo naudositės. Didžiosios Britanijos mokslininkai nustatė, jog nelaimės atveju pasitaiko tik dėl neteisingo jų naudojimo ir taisyklių nesilaikymo. Palangos vasaros parkas kviečia visus vaikus ir suaugusius stiprinti savo sveikatą ir praleisti smagiai savo atostogų dienas kartu didžiausiame batutų parke visoje Lietuvoje.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

01:09
02:13
02:24

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie PasaulisKišenėje