Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įsigyti Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro girios lankytojų bilietus tapo paprasčiau

Nuo šių metų birželio 10 d. norintys apsilankyti Aukštaitijos nacionaliniame ar Labanoro regioniniame parke privalo įsigyti parko lankytojo bilietą. Įsigyti šių parkų lankytojo bilietus nuo šiol yra paprasčiau – bilietai pradėti platinti „Tiketoje“.
Apsilankymo Aukštaitijos nacionaliniame parke akimirka
Apsilankymo Aukštaitijos nacionaliniame parke akimirka / Neringos Skrudupaitės nuotr.

„Skaičiuojame, kad per metus Aukštaitijos nacionaliniame parke ir Labanoro regioniniame parke apsilankys apie 80 tūkst. lankytojų, kuriems privalomi lankytojo bilietai. Todėl buvo būtina užtikrinti šių bilietų prieinamumą ir patogų įsigijimą. Tikimės, jog bilietams tapus lengvai prieinamiems visiškai ar iki minimumo sumažinsime į parkus be lankytojo bilietų atvykstančiųjų skaičių“, – sako Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko direktorius Eminuelis Leškevičius.

Vienkartinis lankytojo bilietas „Tiketoje“ kainuoja 3,5 Lt (be platintojo mokesčių) ir galioja penkias dienas nuo jo įsigijimo. Metinis lankytojo bilietas kainuoja 35 Lt (be platintojo mokesčių) ir galioja vienerius metus nuo bilieto įsigijimo.

„Tokio tipo bilietus, kaip parko lankytojų leidimai, žmonės nori turėti galimybę įsigyti internetu. Tik internetas suteikia galimybę bilietą pirkti 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę ir tam net nėra būtinas kompiuteris, užtenka telefono“, – antrina bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.

Už Aukštaitijos nacionalinio parko ir Labanoro regioninio parko lankytojo bilietus surinkti pinigai bus skirti šių parkų rekreacinės infrastruktūros priežiūrai (atokvėpio vietų, poilsiaviečių ir kai kurių stovyklaviečių remontui, šiukšlių išvežimui) ir informacinės sistemos (stendų ir rodyklių) bei lankomų objektų priežiūros paslaugoms.

Pasak A. Žiauberio, siekis priartėti prie klientų ir tapti ne tik labiau matomiems, bet ir prieinamiems rinką kreipia link to, jog bilietų platintojo asortimentas stipriai plečiasi – pramogautojams jau seniai siūlomi ne tik bilietai į renginius. 

Dar pavasarį „Tiketa“ pradėjo bendradarbiauti su AB „Smiltynės perkėla“ ir klientams pasiūlė greitaeigio laivo Klaipėda – Juodkrantė – Nida bilietus. „Tiketa“ jau ne vienerius metus platina ir leidimus prekiauti Klaipėdoje vykstančioje Jūros šventėje. Bendrovė taip pat siūlo įsigyti bėgimo maratono „The Color Run“ dalyvio bilietą ar susimokėti už įrangos nuomą seminarui „Forum One 2014: Nepakeičiamieji“. „Tiketos“ asortimente taip pat ir kelialapiai į vaikų stovyklas bei įvairi su renginiais ir pramogomis susijusi atributika.

„Tiketa“ yra pirmaujanti bilietų platinimo bendrovė Lietuvoje ir priklauso įmonių grupei „SEVEN Entertainment“. 2013 metais „Tiketa“ išplatino 752,2 tūkst. bilietų, o apyvarta pasiekė 37,47 mln. litų. Bendrovė valdo populiariausią prekybos bilietais internete sistemą www.tiketa.lt ir 72 bilietų pardavimo kasų tinklą 17-oje didžiausių Lietuvos miestų. Ji taip pat inicijavo projektą www.teatrai.lt, tapusį populiariu informacijos apie teatrus ir klasikinę muziką bei bilietų į juos pardavimo portalu. Be to, „Tiketa“ pramogų mėgėjams pristatė savo mobiliąją programėlę, kuri yra viena populiariausių šalies pramogų rinkos mobiliųjų programėlių. Socialiniame tinkle „Facebook“ bendrovei priklauso profilis „Mano pramogos“, šiuo metu turintis daugiau nei 79 tūkst. vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius