-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kateris „Raketa“ pradeda plukdyti keleivius iš Kauno į Nidą

Ketvirtadienį greitaeigis laivas „Raketa“ vėl pradeda plukdyti keleivius iš Kauno į Nidą ir atgal.
„Raketa“ - jau Kaune
„Raketa“ / Vidaus vandens kelių direkcijos nuotr.

Pirmieji keleiviai išplauks iš Vidaus vandens kelių direkcijos keleivinės prieplaukos Kaune.

„Su labai pakilia nuotaika startuojame. Labai geras vandens lygis. Nidoje – prieplauka nauja, pastatas naujas. Praėjusį penktadienį darėme techninį plaukimą, viską išbandėme: kelias nuostabus, vaga puiki, laivas, technika veikia nuostabiai“, – BNS sakė viešosios įstaigos „Vandens kelias“ prezidentas Nerijus Šilgalis.

Jo teigimu, bilietai ir į pirmąjį, ir į kitus reisus praktiškai išpirkti.

„Liepos mėnesiui išvis turime maždaug dešimt norinčiųjų į vieną bilietą“, – teigė N.Šilgalis.

Kelionė asmeniui į vieną pusę kainuos 49 eurus, norintiesiems sėdėti prie lango – 59 eurus.

Nuolaidų viešoji įstaiga kol kas negali pasiūlyti, tačiau viliasi, jog sulauks subsidijų ir tuomet pigiau galės plukdyti senjorus, žmones su negalia, daugiavaikes šeimas.

Per savaitę laivas į pajūrį plauks tris kartus: iš Kauno jis išvyks ketvirtadienį, penktadienį ir šeštadienį, iš Nidos – ketvirtadienį, penktadienį, sekmadienį.

Kelionė truks apie 3,5–4 valandas. Kateris plauks apie 60 kilometrų per valandą greičiu.

Rekonstruotas laivas į vandenį Kaune iškilmingai nuleistas prieš metus. Nors „Raketa“ kursuoti į Nidą turėjo pradėti jau pernai, nepavyko gauti laivo klasę patvirtinančio sertifikato, kurio reikalavo Transporto saugos administracija.

Anksčiau skelbta, kad investicijos į šį maršrutą siekė daugiau kaip 100 tūkst. eurų.

Sovietmečiu Lietuvoje buvo apie dešimt greitaeigių katerių „Raketų“. Daugiausia jų plaukdavo maršrutu iš Kauno į pajūrį.

Reguliari greitaeigių katerių navigacija nutrūko 1995 metais. Kai kurie laivai buvo parduoti ir išplukdyti į kitas šalis, kiti nukeliavo į metalo laužą. Kurį laiką laivybą Nemunu vis bandyta atgaivinti, tačiau nuo 2010 metų „Raketos“ tipo laivų Nemune nebeliko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius