Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kaunastic“ vilkiko turas po Lietuvą: kvies virtualiai pažinti įdomiausias Kauno vietas

Šią savaitę turą po Lietuvą pradedantis Kaunas per artimiausius du mėnesius aplankys daugiau nei 30 šalies miestų ir miestelių. Specialiai projektui „Kaunastic VR“ sukurtame sunkvežimyje įrengtos virtualios realybės stotelės. Jose Lietuvos moksleiviai bus kviečiami virtualiai pažinti Kauną – pilną kultūros, gatvės meno, krepšinio, linksmybių ir netikėtumų „kaunastišką“ miestą.
„Kaunastic VR“ pristatymas
„Kaunastic VR“ pristatymas / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Daugiau kaip 5,5 tūkstančiai moksleivių galės išbandyti virtualios realybės akinius ir persikelti į įdomiausias Kauno vietas bei renginius. Iš viso virtualiai bus galima aplankyti 12 skirtingų lokacijų – nuo „Žalgirio“ Eurolygos rungtynių, mokslinių laboratorijų ar šiuolaikinio šokio teatro „Aura“ pasirodymo iki gatvės meno Kiemo galerijoje ir įdomesnių Kauno kavinių bei barų. Kiekvienas „apsilankymas“ truks apie minutę, vaizdas nufilmuotas 360 laipsnių kamera.

„Apie bet kurią vietą, kurioje nesame buvę, nuomonę galime susidaryti tik iš kitų pasakojimų. O jie ne visada būna objektyvūs. Daugelis žmonių, pastaraisiais metais apsilankiusių pasikeitusiame Kaune, iš čia išsiveža puikią patirtį. Būtent šia patirtimi norime pasidalinti su tūkstančiais Lietuvos moksleivių, pasiūlydami jiems galimybę virtualiai aplankyti patį įdomiausią Lietuvos miestą,“ – apie projektą pasakojo Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Mero patarėjas Tomas Grigalevičius pripažino nepažįstantis nė vieno žmogaus, kuris atvažiavęs į Kauną ir jame pabuvęs, išsivežtų blogus įspūdžius. Būtent tuos gerus įspūdžius, gerą patirtį ir norisi nuvežti kitiems.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Tomas Grigalevičius
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Tomas Grigalevičius

Projektas, kurio metu kaunastiškos akimirkos atkeliauja tiesiai pas gimnazistus, siekia supažindinti Lietuvos jaunimą su atsinaujinusiu miestu, griauti praėjusio amžiaus stereotipus apie Kauną, sudominti apsilankyti bei pažinti miesto teikiamas galimybes.

„Norime žmonėms suteikti galimybę virtualiai pažinti Kauną, pabūti įdomiausiose Kauno vietose. Kai kuriuose miestuose apsilankysime ne vienoje mokykloje. Per savaitę vilkikas iš Kauno pajudės keletą kartų. Per dieną aplankys keletą lokacijų. Kiek atsieis šis projektas? Tikslius skaičius žinosim, kai tas projektas pasibaigs. Didžiausi kaštai – sunkvežimis ir jo nuoma dviems mėnesiams. Tačiau „Hegelmann Transporte“ jį, kartu su vairuotoju, suteikė nemokamai“, – teigė T.Grigalevičius.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Kaunastic VR“ pristatymas
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./„Kaunastic VR“ pristatymas

Projekto „Kaunastic VR“ renginiuose dalyvaujantys moksleiviai taip pat bus kviečiami atvykti į Kauną – turo rėmėjai dovanos jiems kvietimus į „Žalgirio“ rungtynes, bilietus į teatrus bei kitas sporto, kultūros ir pramogų vietas.

„Kodėl projektas skirtas tik moksleiviams? Idėjų turime ir suaugusiems. Galvojame apie kitus dalykus“, – neišdavė mero patarėjas.

Generalinis iniciatyvos „Kaunastic VR“ partneris – tarptautinė įmonė „Hegelmann Transporte“, kurios valdybos pirmininkas Antonas Hegelmannas pabrėžė inovatyvaus miesto ir verslo bendradarbiavimo svarbą.

„Į perspektyvas žvelgiančiam verslui rūpi miesto ateitis ir čia gyvenantys žmonės. Esame įvertinti kaip socialiai atsakinga įmonė, kuriai svarbi ne tik esamų darbuotojų, bet ir miesto, kuriame ir patys dirbame, gyvename, gerovė. Pats gyvenu Kaune 15 metų, tad matau, kaip miestas keičiasi, auga ir tobulėja. Kaunas – puiki vieta gyventi, studijuoti ir dirbti. Atėjo metas miestui, bendradarbiaujant su verslu, nešti šią žinią visai Lietuvai“, – akcentavo A.Hegelmannas.

Kompanija „Hegelmann Transporte“ savo veiklą prieš 15 metų pradėjo būtent Kaune, vėliau išsiplėtusi į kitus Lietuvos miestus – Vilnių, Klaipėdą, Šiaulius. Beveik 1,5 tūkstančius darbuotojų turinčios įmonės vadovai pabrėžė, kad Kaunas verslui yra itin patrauklus ne tik geografine padėtimi, išvystyta infrastruktūra, bet ir suburtais aukštos kvalifikacijos specialistais bei jaunais, daug žadančiais talentais.

Projektą „Kaunastic VR“ organizuoja Kauno miesto savivaldybė ir jos įsteigta turizmo skatinimo bei verslo pritraukimo agentūra „Kaunas IN“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius