Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keliones po Lietuvą reklamuos „Mindshare Lietuva“

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Mindshare Lietuva“ (bendrovė „Via Media“), atstovaujanti pasauliniam tinklui „Mindshare“, už maksimalią 1 mln. eurų sumą šalyje bei užsienyje trejus metus reklamuos keliones po Lietuvą.
Lietuva
Lietuva / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Turizmas Kelionės

Turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ konkurso laimėtoją pasirinko partnere reklamos bei žiniasklaidos kampanijoms.

„Šalies, kaip turistinės krypties žinomumą ir įvaizdį būtina palaikyti siekiant kuo greičiau atstatyti turistų srautus pasibaigus pandemijai ar stabilizavus situaciją“, – BNS komentavo „Keliauk Lietuvoje“.

Tačiau, pasak jos, pandemijos metu tokios kampanijos skiriasi nuo įprastų savo turiniu, komunikacija, taip pat perdėliojami resursai, skirti konkrečioms rinkoms.

Kampanijų metu numatoma orientuotis į Lietuvos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Švedijos, Norvegijos, Prancūzijos, Izraelio, Baltarusijos, Estijos, Latvijos, Lenkijos ir kitų šalių rinkas.

„Mindshare Lietuva“ BNS teigė, kad sėkmingą dalyvavimą konkurse lėmė bendrovės patirtis.

„Įmonėje dirba ilgamečiai rinkos ekspertai, puikiai išmanantys tiek vietinės, tiek tarptautinės žiniasklaidos ir medijų rinkos niuansus“, – teigia įmonė.

Be to, ji dirbo su tarptautiniais prekės ženklais „Unilever“, „US Pharmacia“, „Huawei“, „Mondelez“, „Danone“, „Kimberly Clark“ ir daugeliu kitų.

Sutartis su „Mindshare Lietuva“ pasirašyta spalį, o tarp konkurso dalyvių buvo dar penkios Lietuvos bendrovės „Trendmark“, „Havas Media“, „Inspired Communications“, OMD, „BPN LT“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius