Dabar populiaru
Publikuota: 2020 lapkričio 22d. 15:04

Keliones po Lietuvą reklamuos „Mindshare Lietuva“

Lietuva
123RF.com nuotr. / Lietuva

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Mindshare Lietuva“ (bendrovė „Via Media“), atstovaujanti pasauliniam tinklui „Mindshare“, už maksimalią 1 mln. eurų sumą šalyje bei užsienyje trejus metus reklamuos keliones po Lietuvą.

Turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ konkurso laimėtoją pasirinko partnere reklamos bei žiniasklaidos kampanijoms.

„Šalies, kaip turistinės krypties žinomumą ir įvaizdį būtina palaikyti siekiant kuo greičiau atstatyti turistų srautus pasibaigus pandemijai ar stabilizavus situaciją“, – BNS komentavo „Keliauk Lietuvoje“.

Tačiau, pasak jos, pandemijos metu tokios kampanijos skiriasi nuo įprastų savo turiniu, komunikacija, taip pat perdėliojami resursai, skirti konkrečioms rinkoms.

Kampanijų metu numatoma orientuotis į Lietuvos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Švedijos, Norvegijos, Prancūzijos, Izraelio, Baltarusijos, Estijos, Latvijos, Lenkijos ir kitų šalių rinkas.

„Mindshare Lietuva“ BNS teigė, kad sėkmingą dalyvavimą konkurse lėmė bendrovės patirtis.

„Įmonėje dirba ilgamečiai rinkos ekspertai, puikiai išmanantys tiek vietinės, tiek tarptautinės žiniasklaidos ir medijų rinkos niuansus“, – teigia įmonė.

Be to, ji dirbo su tarptautiniais prekės ženklais „Unilever“, „US Pharmacia“, „Huawei“, „Mondelez“, „Danone“, „Kimberly Clark“ ir daugeliu kitų.

Sutartis su „Mindshare Lietuva“ pasirašyta spalį, o tarp konkurso dalyvių buvo dar penkios Lietuvos bendrovės „Trendmark“, „Havas Media“, „Inspired Communications“, OMD, „BPN LT“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos: 2 Turizmas Kelionės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiškai su „Norfa“

Video

00:21
01:42
43:18

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie PasaulisKišenėje