Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuvą Europoje reklamuojantys užsienio rinkodaros specialistai: „Lietuvos turizmo paslaugų kokybės ir kainos santykis – geriausias pasaulyje“

Turistiniame autobuse
Road Trip LT nuotr. / Turistiniame autobuse
Šaltinis: 15min
0
A A

„Norime išsiveržti iš miesto. Dabar daugelis turistų težino Vilnių. Rodysime, kad Lietuva turi daug daugiau gražių vietų“, – tikino Lietuvos turizmo departamento pasamdyti užsienio rinkodaros specialistai, populiarinantys mūsų šalį didžiausiose Europos valstybėse. Anot turizmo departamento direktorės Raimondos Balnienės, samdyti užsienio įmones reklamuoti Lietuvą yra unikalus sprendimas, leisiantis sutaupyti pinigų ir pritraukti turistų.

Mūsų šalį reklamuosiančios atstovybės bendraus su Lietuvos turizmo įmonėms ir veiks Vokietijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Rusijoje, Jungtinėje Karalystėje (JK), Ispanijoje ir Skandinavijos šalyse (viena atstovybė Norvegijai, Švedijai, Suomijai). „Iki 2009 metų krizės bandėme populiarinti Lietuvą patys, tačiau sunkmečiu finansavimas vis menko, kol galiausiai visai išnyko. Dabar atnaujiname Lietuvos atstovybių veiklą, tik darome kitaip – samdome tose šalyse vietinius rinkodaros ir viešųjų ryšių ekspertus. Tai leis sutaupyti iki pusės milijono litų per metus, tad ekonomine prasme tikrai išlošim“, – teigė R. Balnienė. 

Turizmo ekspertai pabrėžė, kad jau ir dabar Lietuva yra lyderė turistų srautų didėjimo lentelėje. Labai padaugėjo turistų iš Jungtinės Karalystės, Norvegijos, stabiliai auga Rusijos turistų skaičius, atsigauna ir lenkų turistų srautai. 

Visi ekspertai sutartinai teigė, kad stengsis savo piliečiams parodyti platesnį Lietuvos vaizdą. Tiesa, visi tai darys skirtingai. Be to, daugelis rinkodaros specialistų pabrėžė tiesioginių skrydžių būtinybę, pasidžiaugė naujais reisais ir nacionalinio oro vežėjo „Air Lituanica“ įkūrimu.

„Ruošiamės organizuoti ralį Londonas–Vilnius. Taip populiarinsime britų keliones į Lietuvą automobiliais ir kemperiais.

Britams siūlys atvažiuoti automobiliais

Paprašyti išvardinti, kokiomis konkrečiai priemonėmis atstovybės kvies turistus į Lietuvą, visų valstybių atstovai kalbėjo palyginti skirtingai.

„Jūs turite pasiūlyti tiek daug veiklos, o britų turistai dažniausiai atkeliauja tik į Vilnių. Kulinarija, nuotykių turizmas ir SPA centrai bus mūsų prioritetas. Vis dėlto labiausiai reikia nacionalinio oro vežėjo skrydžių iš Londono į Vilnių, taip pasiektume tą žmonių segmentą, kuris neskraido pigiomis oro linijomis“, – teigė Alison Cryer, atstovybės Jungtinėje Karalystėje vadovė. 

Skrydžių trūkumo problemą britai stengsis spręsti ir dar vienu būdu. „Ruošiamės organizuoti ralį Londonas–Vilnius. Taip populiarinsime britų keliones į Lietuvą automobiliais ir kemperiais“, – pridūrė A.Cryer.

Rusai atkeliaus ragauti alaus

Britų atstovybė stengsis atsikratyti girtų britų Vilniuje įvaizdžio ir siūlys kitokias pramogas. O štai Rusijos atstovė Marija Grebennikova pripažino, kad pirmiausiai bandys išskirti Lietuvą iš kitų Baltijos šalių, pristatyti lietuvišką kulinariją ir alaus takus. „Mūsų šalyje nėra tokio skanaus alaus, tad, manau, Rusijos turistų susidomėjimas turėtų būti tikrai didelis. Bandysime ištraukti turistus iš Vilniaus ir Trakų bei parodyti kitokią Lietuvą“, – teigė M.Grebennikova.

Be to, Lietuva labiausiai iš visų Baltijos valstybių paspartino vizų išdavimą Rusijos turistams, taigi ir tai turėtų duoti apčiuopiamos naudos.

Pietų šalys akcentuos kultūrą

Ispanijos, Italijos ir Prancūzijos turistai į Lietuvą bus viliojami kultūriniu paveldu. „Trys ketvirtadaliai ispanų turistų neišvažiuoja už Vilniaus ribų. Be to, dažniausiai turistai keliauja per visas tris Baltijos šalis. Bandysime plėsti ispanų akiratį ir parodyti, ką dar galima nuveikti Lietuvoje“, – pabrėžė Miguelis Urresti, Ispanijos atstovybės vadovas.

Italai taip pat pritarė Ispanijai, visgi Milane įsikūrusi atstovybė stengsis pritraukti jaunus, energingus žmonės, kurie norėtų nuotykių ir aktyvios veiklos. 

Prancūzai bandys Lietuvą pristatyti kaip vietą trumpoms kelionėms. „Per krizę daugelis prancūzų atsisakė ilgų ir tolimų kelionių. Dabar prancūzai keliauja trumpam, bet dažniau. Lietuva tikrai galėtų būti puiki vieta trumpoms ir pigioms prancūzų atostogoms“, – teigė Prancūzijos atstovė Zelie Breval.

Lietuva neseniai sudarytame indekse pasirodė kaip pigiausia valstybė, turistams teikianti geriausias paslaugas.

Lenkija ir Vokietija bandys keisti požiūrį

Lenkijos ir Vokietijos turistai Lietuvoje lankosi jau nuo senų laikų. Tad nenuostabu, kad čia jau netinka kitų šalių naudojami Lietuvos populiarinimo būdai. Pakankamai daug Lenkijos ir Vokietijos turistų jau lankėsi Lietuvoje ir minėtų šalių gyventojai jau susiformavo tam tikrus stereotipus.

Lenkijos atstovybės duomenimis, Lietuvoje daugiausia lenkų turistų atkeliauja dėl religijos ir istorinių sąsajų. Pagrindinis šios atstovybės darbas bus pakeisti lenkų požiūrį bei praplėsti akiratį.

Vokiečiai, priešingai nei britai, turistus veža ne tik iš sostinės, bet ir iš kelių pagrindinių miestų, todėl Vokietijos rinkodaros specialistė Suvi Makinen pasidžiaugė, kad skrydžių į įvairius Vokietijos miestus iš Vilniaus vis daugėja. „Vokiečiai labiausiai mėgsta keliones užsisakyti per kelionių agentūras, tad aktyviai darbuosimės su jomis“, – teigė S.Makinen.

Tai pigiausia šalis turistams
 
Paklaustas apie Skandinavijos šalių lūkesčius, atstovybės vadovas Goranas Nilervallas užsiminė, kad didžiausias iššūkis – ištraukti turistus iš pagrindinių miestų.

„Skandinavai, kad ir kur bekeliautų – mėgsta sportuoti, aktyviai leisti laisvalaikį. O Lietuva neseniai sudarytame indekse pasirodė kaip pigiausia valstybė, turistams teikianti geriausias paslaugas. Tai Skandinavijos žmonėms tikrai patrauklu“, – teigė G.Nilervallas.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie PasaulisKišenėje