Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Kas nutiko Le Mano 24 val. lenktynėse „Porsche“ su Lietuvos vėliava?

Le Mano 24 val. lenktynės, kaip ir kasmet, buvo kupinos sunkiausių išbandymų, avarijų, techninių gedimų. Lenktynėse varžėsi „Hypercar“ (23 automobiliai), LMP2 (16 dalyvių) ir LMGT3 (23 dalyviai) klasių automobiliai.
Manthey Purerxcing, Porsche 911 GT3 R 91, LM GT3
Manthey Purerxcing, Porsche 911 GT3 R 91, LM GT3 / Imago / Scanpix nuotr.

Rezultatus rasite čia.

Bendroje įskaitoje (ir „Hypercar“ klasėje) nugalėjo Nr.50 „Ferrari 499P“ (Ferrari AF Corse), kurį pilotavo| Antonio Fuoco, Miguelis Molina ir Nicklas Nielsenas, nuvažiavę 311 ratų. Antri – Nr.7 „Toyota GR010-Hybrid“ (Toyota Gazoo Racing), kurią vairavo José María López, Kamui Kobayashi (greičiausio rato autorius) ir Nyck de Vries. Trečią rezultatą pasiekė Nr.51 „Ferrari 499P“ (Ferrari AF Corse) su Alessandro Pier Guidi, James Calado, Antonio Giovinazzi.

Kaip sekėsi komandai su Lietuvos vėliava

„Manthey Pureraxing“ su „Porsche 911 GT3 R LMGT3“, kurią įkūrė Lietuvos lenktynininkas ir lenktynių inžinierius Edgaras Kochanovskis, šiose lenktynėse turėjo tikrai gerų šansų savo klasėje pakovoti dėl peralės. Kvalifikacijoje po „Hyperpole“ važiavimo komanda užėmė antrąją vietą, o lenktynes pradėjo puikia sparta.

„Mūsų visas treniruočių tikslas buvo koncentruotis į race pace (stabilų rato įveikimo laiką), nes per vieną ratą nelaimimos Endurance lenktynės“, – komentavo E.Kochanovskij.

SUSIJĘ: Kas yra Edgaras Kochanovskis ir kodėl jo komandos „Porsche“ puošia Lietuvos vėliava?

Tačiau finišavo savo klasėje P14 iš 23. Net 6 šios klasės dalyviai finišo nepasiekė dėl avarijų ar gedimų. Deja, gedimų neišvengė ir A.Malykhino, J.Sturmo ir K.Bachlerio pilotuojamas „Porsche“.

Po 6 val. lenktynių pirmavo, bet...

Prabėgus 6 val. nuo lenktynių starto Edgaro vadovaujama komanda savo klasėje pirmavo ir turėjo 51 sekundės pranašumą prieš antroje vietoje važiavusį legendinį Valentino Rossi (jis atatovauja BMW gamyklinei komandai).

„Prieš konkurentus turėjme strateginį pranašumą. Tačiau 17-tą lenktynių valandą išlindo techninis gedimas, kuris labai greitai progresavo. Turėjome stoti boksuose ir keisti pavarų perjungimo mechanizmą. Užtrukome apie 25 min. Nes tai nėra greitai pakeičiama detalė. Pavyzdžiui, variklį pakeičiame per 35-40min. O šitas shifteris – tai yra vieną iš tų detalių, kuri mūsų mašinoje iki šiol nebuvo sugedusi. Su šituo modeliu mes esame pravažiavę daugiau negu 100 tūkstančių kilometrų lenktyniniu režimu. Be to, su Porsche gamintojais dalyvavau šito bolido vystyme, bandydami esam važiavę 48 val. treniruotę non stop lenktyniu tempu... Jausmas pralaimėjus viską – toks, koks jis ir turėtų būti“, – komentavo Edgaras Kochanovskis.

Kas toliau?

Pasaulio ilgų nuotolių lenktynių (angl. – Endurance) čempionate (WEC) komada savo klasėje smuktelėjo į 2-ąją vietą.

„Turime tiek pat taškų, kiek ir 1-oje vietoje esantys konkurentai, po 75. Dar laukia 4 WEC etapai Brazilijoje, Amerikoje, Japonijoje, Bahreine.

Artimiausios komandos lenktynės – po savaitės mano mėgstamiausioje trasoje Spa – Francorchamps, ten vėl važiuosime 24 val. prieš 74 konkurentus. Tik kitoje serijoje – „GT World Challenge Europe Endurance“. Joje dalyvaujame antrus metus, praėjusiais metais tapome čempionais Bronze klasėje (24 dalyviai). Tai bus 100-tosios „24h Spa“ lenktynės. Šiais metais jau dalyvaujame Pro klasėje (absoliuti įskaita)“, – dalijosi ateities planai Edgaras Kochanivskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sužadėtuvių žiedo paieškos: kaip išrinkti tinkamiausią?
Reklama
Į Lietuvą atvyksta Pasaulio moksleivių robotikos olimpiadai besiruošianti ukrainiečių komanda
Reklama
Modernūs lietaus nuvedimo sistemų sprendimai
Reklama
Balsuokite už architektūriškai žaviausią miestą ir pasidalinkite jus įkvepiančiais pastatais