Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 04 17

Sporto rinktines vienijantis „LTeam“ prekės ženklas sulaukė milijoninės paramos

Prieš keturis mėnesius pristatytas Lietuvos sporto rinktines ir geriausius sportininkus suvienyti po viena vėliava turintis prekės ženklas „LTeam“ sulaukė solidaus partnerio. „SMScredit.lt“ ir „vivus.lt“ prekės ženklus valdanti UAB „4finance“ šiam projektui skyrė rekordinę paramą įmonės istorijoje – virš milijono litų. Bendradarbiavimas tęsis mažiausiai vieną olimpinį ciklą, t.y. iki Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių pabaigos.
LOF direktorius Vitalijus Vasiliauskas ir „4finance” generalinis direktorius Gediminas Velička
LOF direktorius Vitalijus Vasiliauskas ir „4finance” generalinis direktorius Gediminas Velička / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Prekės „LTeam“

Sutartį pasirašė „Vivus.lt“ valdančios bendrovės „4finance” generalinis direktorius Gediminas Velička ir Lietuvos olimpinio fondo direktorius (LOF) Vitalijus Vasiliauskas. LOF direktorius atkreipė dėmesį, jog oficialaus bendradarbiavimo su pirmuoju verslo partneriu užmezgimas kartu žymi ir naują „LTeam“ gyvavimo etapą.

„Vos prieš keletą mėnesių Lietuvos visuomenei pristatytas „LTeam“ yra ne tik mūsų sporto pasiekimus įkūnijanti emblema, bet ir tampa patraukliu prekiniu ženklu. Strateginiuose „LTeam“ keliamuose tiksluose numatyta po „LTeam“ simboliu sutelkti socialiai atsakingą verslą, kurio parama leistų dar aktyviau populiarinti Lietuvos sporto įvaizdį pasaulyje ir įgyvendinti dar masiškesnes olimpinio ugdymo programas bei sveiką gyvenimo būdą skatinančius projektus“, – pasakojo V.Vasiliauskas.

LOF direktorius atskleidė, kad „LTeam“ prekės ženklas artimiausiu metu imsis trijų didelių LTOK projektų – vasaros olimpinio festivalio organizavimo, žiemos ir vasaros olimpinių dienų rengimo bei geriausių sportininkų rinkimų.

V.Vasiliauskas taip pat teigė, kad „LTeam“ tikslas iki Rio olimpiados yra pritraukti dar bent kelis didelius partnerius, kurie prie veiklos prisidėtų panašia suma. Anot LOF direktoriaus, tikslas yra turėti kelis didelius ir stiprius partnerius, o ne daug mažesnių. Be to, siekiama, kad Rio de Žaneiro olimpinėse žaidynėse visų 40-ies šio ženklo vienijamų sporto šakų atstovai vilkėtų vienodas „LTeam“ emblema pažymėtas aprangas.

Pasak G.Veličkos, sportas yra strateginė „Vivus.lt“ rėmimo kryptis: „Tapimas ilgalaikiu „LTeam“ partneriu atveria naujas galimybes prisidėti prie socialinės atsakomybės projektų įgyvendinimo. Skatinti ir auginti sportuojančią visuomenę – mūsų bendrovės rėmimo strategijos prioritetas“.

„LTeam“ vienija visų sporto šakų rinktines, atstovausiančias Lietuvai įvairiuose čempionatuose ir olimpinėse žaidynėse. Šiuo ženklu siekiama prisidėti prie Lietuvos sporto įvaizdžio užsienyje formavimo, populiarinti Lietuvos sportininkus šalyje ir visame pasaulyje bei skatinti fizinį aktyvumą tarp visų piliečių, ypač kreipiant dėmesį į vaikus ir jaunimą.

LTOK vykdomojo komiteto posėdyje ketvirtadienį taip pat buvo aptartas pasirengimas birželio 7 d. vyksiančiai „LTeam“ Olimpinei dienai, II-osioms jaunimo olimpinėms žaidynėms Nankine (Kinijoje), Europos žaidynėms Baku (Azerbaidžane) bei LTOK generalinės asamblėjos sudėtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius