Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Slaptos kameros eksperimentas: „Real“ aistruoliai išlaikė sąžiningumo testą

Eksperimento akimirka
Youtube.com stopkadras / Eksperimento akimirka
Šaltinis: EuroFootball.lt
0
A A

„Coca Cola“ surengė komercinę akciją, kurios metu patikrino Madrido „Real“ aistruolių sąžiningumą.

Oficialioje Ispanijos klubo atributikos parduotuvėje ant grindų rengėjai paliko piniginę, kurios viduje buvo du bilietai į didįjį „El Clasico“ – „Real“ mūšį su „Barcelona“.

Palikta vaizdo kamera filmavo žmonių reakciją į viliojančią galimybę išvysti įspūdingą dvikovą. Visgi net 95 proc. ispanų išliko sąžiningi ir grąžino piniginę parduotuvės personalui.

Visiems jiems nusišypsojo sėkmė – „Coca Cola“ įteikė po du tikrus bilietus į minėtas rungtynes. Už sąžiningumą jiems buvo atlyginta.

EuroFootball.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie SPORTO rubriką