Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 12 10

Slaptos kameros eksperimentas: „Real“ aistruoliai išlaikė sąžiningumo testą

„Coca Cola“ surengė komercinę akciją, kurios metu patikrino Madrido „Real“ aistruolių sąžiningumą.
Eksperimento akimirka
Eksperimento akimirka / Youtube.com stopkadras

Oficialioje Ispanijos klubo atributikos parduotuvėje ant grindų rengėjai paliko piniginę, kurios viduje buvo du bilietai į didįjį „El Clasico“ – „Real“ mūšį su „Barcelona“.

Palikta vaizdo kamera filmavo žmonių reakciją į viliojančią galimybę išvysti įspūdingą dvikovą. Visgi net 95 proc. ispanų išliko sąžiningi ir grąžino piniginę parduotuvės personalui.

Visiems jiems nusišypsojo sėkmė – „Coca Cola“ įteikė po du tikrus bilietus į minėtas rungtynes. Už sąžiningumą jiems buvo atlyginta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius