Kai režisierė Dalia Ibelhauptaitė, viena ranka remdamasi dirigento Gintaro Rinkevičiaus, kita – dizainerio Juozo Statkevičiaus alkūnės, Lietuvoje ėmėsi kurti operą „Bohema“, optimizmu kūrybinė grupė netryško. Manė, pastatys gražią operą, parodys ją vieną ar du sykius ir išsiskirstys. Tačiau „Bohema“ sulaukė žiūrovų simpatijų ir tapo kultūros reiškiniu, o trupė, užuot išsibėgiojusi, pasivadino „bohemiečiais“ ir darbuojasi toliau. Vieną vakarą Kongresų rūmų scenoje paprastomis vaišėmis jie nuklojo muzikinio trilerio „Svynis Todas: demonas kirpėjas“ stalus ir smagiai atšventė septyniasdešimties spektaklių sukaktį.
2009 03 06
Opera „Bohema“: septyniasdešimt spektaklių
Kai režisierė Dalia Ibelhauptaitė, viena ranka remdamasi dirigento Gintaro Rinkevičiaus, kita – dizainerio Juozo Statkevičiaus alkūnės, Lietuvoje ėmėsi kurti operą „Bohema“, optimizmu kūrybinė grupė netryško.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą