Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„69 danguje“: kvepalų verslas klesti, E.Bžeskas galvoja apie makiažo kremų linijas

Atrodo, prodiuserio Egmonto Bžesko idėja sukurti vardinius merginų grupės „69 danguje“ kvepalus pasiteisino.
Grupė „69 danguje“
Grupė „69 danguje“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Dar pernai rudenį visuomenei pristatytas produktas sulaukė susidomėjimo, o pardavimų rezultatai džiugina ne tik idėjos autorių, tvirtinantį, kad išparduota pusė tiražo, bet ir įmonės, savo pirkėjams siūlančioms produktą, atstovus, rašo DELFI.

 Tiesa, jie sako svarstantys apie naują kvepalų partiją, neva visa pirmoji – parduota. Esą pirmasis bandymas pasiteisino, todėl užsimenama ir apie naujas veido kremų ar makiažo priemonių linijas, susietas su Lietuvos įžymybių vardais.

E. Bžeskas sakė kvepalų pardavimo rezultatus vertinantis teigiamai. Esą įvertinus šiandienos lietuvių pirkimo galią būtų galima teigti, jog prekyba iki šiol vyksta sėkmingai.

„Nors kvepalų tiražas nebuvo didelis, nereiktų pamiršti, kad tai – brangi prekė, todėl jų parduodama mažiau nei kompaktinių diskų ir tai yra natūralu. Šiuo metu parduota daugiau nei pusė tiražo, atrodo, prekyba ir toliau nestoja“, – atskleidė prodiuseris ir pridūrė, kad išleidus „69 danguje“ kompaktinį diską ir jį įsigijusiems pasiūlius nuolaidą kvepalams, pardavimai pagyvėjo.

Nors prodiuseris tikino, kad visas procesas vyksta sėkmingai, paaiškino, jog produktas sukurtas dėl įvaizdžio, bet ne norint užsidirbti. Esą ir merginos už paduotus kvepalus gaus simbolinį atlygį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius