-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Raudonplaukė prekybos centro reklamoje – „bohemiečių“ idėja

Kas pasakė, kad ruduo yra šaltas, pilkas ir niūrus? Tik ne „bohemiečiams“. Režisierės Dalios Ibelhauptaitės vedama „Vilnius City Opera“ ruošiasi karščiausiai, aistringiausiai ir ryškiausiai šių metų premjerai. Gruodžio 2-8 dienomis po 20 metų pertraukos į Lietuvos operos sceną grįžta G.Verdi „Trubadūras“ – ugninga istorija apie meilę ir išdavystę, pavydą ir pyktį, kerštą ir pasiaukojimą.
Reklamos modelis
Reklamos modelis

„G.Verdi „Trubadūras“ – fantastiška opera. Tai – kūrinys, kurio arijos yra vienos gražiausių pasaulyje, o siužetas prilygsta šiuolaikiniam veiksmo filmui. Jis tiesiog panardina žiūrovą į meilės, pavydo, keršto ir karo sūkurį. Čia senoji šeimos tragedija virsta gaivališka kova už garbę“, – intriguoja jau 11 operų kartu su maestro Gintaru Rinkevičiumi pastačiusi D.Ibelhauptaitė.

Ir šį kartą operos pristatymas bus netradicinis, – scenoje XVa. ir šių dienų samplaika. Įkvėpta garsios Londono konceptualios menininkės ir kino režisierės Sam Taylor – Wood bendro projekto su britų „Selfridges“ prekybos centru, kuriame dalyvavo visas būrys garsenybių, tokių kaip Eltonas Johnas, Davidas Beckhamas, Kate Moss, D.Ibelhauptaitė pradėjo partnerystę su prekybos ir laisvalaikio centru „Panorama“.

Asmeninio albumo nuotr./Džordana Butkutė
Džordana Butkutė

Ši partnerystė jau spėjo sulaukti dėmesio: prekybos centro reklaminiai plakatai užkliuvo dainininkei Džordanai Butkutei. Ji iškėlė klausimą, ar tik plakatų idėja nėra nukopijuota nuo atlikėjos koncertinio turo nuotraukų.

Tačiau „bohemiečiai“ ir prekybos centro atstovė pateikia paaiškinimą.

„Bohemiečių misija visada buvo klasikinę operą paversti žmonių gyvenimo būdu, klasikine muzika sudominti kuo daugiau pačių įvairiausių žmonių. Tikiu, kad mūsų nauja draugystė su „Panorama“ padės įgyvendinti šią prasmingą misiją“, – džiaugėsi garsi režisierė prieš „Trubadūro“ fotosesiją, panardinusią ugninių plaukų baleriną į baseino gelmes.

„D.Ibelhauptaitės suburta „bohemiečių“ komanda, – vieni didžiausių, įdomiausių ir stilingiausių intrigantų Lietuvoje, todėl neatsitiktinai, pristatydami šio sezono tendencijas, savo partneriais pasirinkome Vilniaus miesto operą. Tikime, kad menas dera patraukliose miesto erdvėse, todėl su „bohemiečiais“ draugausime visą sezoną“, – sako „Panoramos“  generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

Operoje „Trubadūras“ labai svarbus ugnies motyvas, o raudona – viena ryškiausių rudens ir žiemos sezono spalvų.

„Šį sezoną mes su „Vilnius City Opera“ daug ką darome pirmą kartą. Kurdami mados spektaklį, drąsiai neriame į vandens ir ugnies stichijas, ieškodami to, kas nepatirta“, – įsitikinusi B. Kalanovaitė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius