Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Britų pora savo vestuves skirtingose šalyse nusprendė surengti 30 kartų, kad išsirinktų tinkamiausią vietą

Alexas Pellingas (32) ir Lisa Grant (30)
Kadras iš vaizdo įrašo / Alexas Pellingas (32) ir Lisa Grant (30)
Šaltinis: 15min
A A

Vestuvės turėtų būti laimingiausia diena žmogaus gyvenime, būtent dėl to Alexas Pellingas (32) ir Lisa Grant (30) gali didžiuotis išties laimingais metais.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Daugiau poros nuotraukų rasite paspaudę čia.

Didžiojoje Britanijoje gyvenanti įsimylėjėlių pora nuo praėjusios vasaros keliauja po įvairiausias šalis ir švenčia savo vestuves. Jie surengė jau 22 vestuvių ceremonijas skirtingose šalyse, o šiais metais planuoja dar 8, – pranešė „The Dailymail“.

Iki šiol įsimylėjėlių pora jau tuokėsi delfinų apsuptyje Havajuose, vestuvių ceremonijai jie buvo persirengę vampyrais Los Andžele, meilę vienas kitam prisiekė Mičigano ežere, taip pat Meksikos paplūdimyje ir dar daugelyje kitų vietų.

Kalbėdami su „MailOnline“ žurnalistais, įsimylėjėliai, kurie vienas kitą pažįsta jau 11 metų, o draugauja 6-erius, atskleidė, jog ši idėja kilo tuomet, kai jie bandė surasti tinkamiausią ir tobuliausią vietą vestuvių ceremonijai.

Kartu patyrę tiek daug įspūdžių, Alexas ir Lisa gali tvirtai pasakyti, kad šios kelionės jų meilę tik dar labiau sustiprino.

„Didžiojoje Britanijoje siūlomos vestuvių paslaugos neatitiko mūsų norų, todėl nusprendėme savo kelionių metu susirasti tinkamiausią vietą. Išgėrę viena ar dvi taures vyno, sugalvojome dar geresnę idėją – nusprendėme kiekvienoje aplankytoje šalyje surengti sau nedidelę ir kuklią vestuvių ceremoniją. Nutarėme būtinai atsižvelgti į tos šalies kultūrą ir tradicijas. Savo kelionių, kurios turėjo tęstis dvejus metus, bet vėliau buvo pratęstos iki trejų, pabaigoje išrinkome pačią tinkamiausią vietą savo vestuvėms“, – pasakojo Alexas ir Lisa.

Nuo pat pirmųjų vestuvių Mančesteryje (jos buvo Alexo staigmena Lisai), pora savo nuotykius skelbė internetiniame tinklaraštyje, o jų kelionių akimirkas įamžino profesionalūs fotografai. Į poros vestuves ateiti galėjo tik tie, kurie pakvietimo paprašydavo jų tinklaraštyje.

Kad turėtų užtektinai pinigų kelionei, britai pardavė nedidelę automobilių taisymo įmonę ir namus, kuriuose gyveno. Savo kelionių metu Alexas ir Lisa tenkinasi nakvyne 25-erių metų senumo automobilyje „Dodge“. Negana to, jie privalo laikytis itin griežto savaitės biudžeto, kad neišleistų per daug pinigų.

„Mūsų biudžetas – labai nedidelis, tačiau mes sugebame susitvarkyti. Didžiausios mūsų išlaidos – benzinas, o maistą stengiamės pirkti tik vieną kartą per savaitę, kad neišlaidautumėme. Jeigu ne fotografų dosnumas ir kitų sutiktų žmonių geranoriškumas ir pagalba, mes tikrai nebūtumėme galėję sau leisti surengti tiek daug vestuvių ceremonijų. Daug žmonių padeda mums sumažinti vestuvių išlaidas, kiekvienas nori prisidėti prie mūsų meilės nuotykio“, – piliečių dosnumu džiaugėsi Alexas.

Vis dėlto pora neišvengia sunkumų – vienas didžiausių jų kelionės trukdžių yra senas automobilis, kuris retkarčiais sugenda.

„Didžiausia problema yra ne tai, kad automobilis sugenda, o tai, kad būnant svetimoje šalyje, mes ne visuomet galime paaiškinti, kas jam atsitiko. Tam trukdo kalbos barjeras.“

„Mes labai džiaugiamės šia kelione. Jos metu sutikti žmonės yra nepaprastai paslaugūs ir malonūs. Tik vieną kartą mus atsisakė sutuokti, kadangi priklausėme kitai religijai nei vietinė bažnyčia. Bet netgi tada su mumis bendravo labai maloniai ir vėliau pakvietė kartu papietauti“, – prisimena laiminga pora.

Poros teigimu, pati įsimintiniausia, gražiausia ir emocingiausia jų vestuvių ceremonija buvo surengta Peru. Alexas ir Lisa tikina, kad jų meilė nuo kelionės pradžios tik dar labiau sustiprėjo.

„Kartu mes praleidžiame 24 valandas per parą, septynias dienas per savaitę ir abu gyvename automobilyje, kuriame yra mažai vietos. Mes rengiame vestuves, pakaitomis vairuojame automobilį, kartu rašome tinklaraštį ir ruošiame vienas kitam pusryčius. Jei įmanoma įsitikinti, kad esi su savo sielos draugu, tuomet ši kelionė, kurios metu mes nė karto nesipykome, mums tai įrodė. Prieš kiekvieną vestuvių ceremoniją mes jaudinamės taip pat, kaip pirmąjį kartą!“

VIDEO: Our weddings so far!