Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Buvusi „Olialia“ projekto vadovė Lauryna Glicienė: naujas verslas pakeitė požiūrį į gyvenimą

Verslininkės Laurynos Glicienės pavardę šiuo metu galima išgirsti minint vaikiškų baldų parduotuvės „Lovely Mess“ pavadinimą, tačiau daugiau nei prieš aštuonerius metus ji dirbo populiarumo viršūnę pasiekusio „Olialia“ projekto vadove. Dabar moteris yra laimingai ištekėjusi ir augina du žavius berniukus, o laikus su prekės ženklu prisimena kaip išmokiusius ne tik verslo, bet ir gyvenimo pamokų.
Lauryna Glicienė
Lauryna Glicienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pokalbį su 15min Lauryna Glicienė pradėjo nuoširdžiu juoku, nes klausimas apie „Olialia“ laikus sukėlė nenumaldomus prisiminimus. Pasirodo, patirtis su prekės ženklu jai prasidėjo visiškai netikėtai – buvo pakviesta į fotosesiją, o atsisakiusi sudaryti sutartį tapo merginų vadove.

Praėjus net aštuoneriems metams nuo projekto pabaigos, Lauryna neliūdi. Ji tikina, kad dabar, kai yra laimingai ištekėjusi ir augina du sūnus, niekaip negalėtų savęs įsivaizduoti kitokiame vaidmenyje, o ypač tokiame, kai esi apsupta šviesiaplaukių gražuolių.

Apsigalvojo prisijungti prie šviesiaplaukių būrio

Egzotiškas „Olialia“ verslas prieš daugiau nei 10 metų traukė įvairių kūno formų, veido bruožų bei, žinoma, šviesių plaukų gražuoles. Tarp šių išrinktųjų pateko ir pati L.Glicienė. Ją visiškai netikėtai pastebėjo ir netrukus pakvietė prisidėti prie gražių blondinių būrio. Pasiūlymas jauną merginą intrigavo ir netrukus ji pasirodė vienoje iš rengiamų fotosesijų.

„Tada galvojau, kodėl gi ne. Juk kiekvienos merginos širdį paglosto gražūs komplimentai. Tačiau, kai nuėjau į fotosesiją, supratau, kad visai nenoriu čia per daug dalyvauti ar reikštis“, – prisipažino Lauryna.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė

Net ir susitikimas su vadovu bei direktoriumi jos nuomonės nepakeitė, o sutartyje išdėstyti punktai Laurynai nepatiko. Ji užsibrėžė juos ne tik pakeisti, bet ir pritaikyti pagal save. Šias ambicijas išvydęs direktorius pasiūlė verslininkei kompromisą – tapti „Olialia“ merginų vadove.

„Taip ir tapau ne „Olialia“ mergaite, o jų vadove. Tik po kurio laiko supratau, kad merginos gali ne tik pozuoti fotosesijoje, bet ir dalyvauti įvairiuose renginiuose bei užsiimti kitokia veikla.

Todėl netrukus tapau renginių organizatore, o projektas greitai augo, buvo sukurta daug prekės ženklų. Palaipsniui merginoms pradėjo vadovauti kitas žmogus, o aš ir toliau kopiau karjeros laiptais“, – džiaugėsi verslininkė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė

Paklausus Laurynos, ar jos neužvaldo nostalgija, kalbant apie „Olialia“ laikus, ji neslepia, kad to nepasiilgsta. Bene daugiausiai laiko moteris praleisdavo dirbdama naktimis, o apie savo gyvenimą net nekalbėjo, nes viskas buvo paaukota projektui.

„Kadangi dabar esu ištekėjusi ir auginu du vaikus, tai niekaip negaliu savęs įsivaizduoti tokiu amplua. Tačiau šiuos laikus smagu prisiminti, nes, kai vieni gyvenimo etapai išeina, kiti tik ateina“, – mintimis dalijosi L.Glicienė.

Pažintis su vyru – knygos verta istorija

Šiomis dienomis vos ne kas antras žmogus antrą pusę randa internetu, tačiau Lauryna su savo būsimu vyru Gintaru susipažino visiškai paprastai. Pažintis įvyko vyro draugo dėka, kuris juos suvedė per susitikimą Pilies gatvėje.

„Po kelių pasimatymų abu supratome, kad vienas su kitu gera ir jau po metų jis man pasipiršo romantiškajame Paryžiuje. Be to, dar po metų susituokėme Italijoje, kurioje iškėlėme nepakartojamas ir linksmas vestuves. O po dar vienerių metų (juokiasi) gimė mūsų pirmas sūnus Matas“, – 15min pasakojo motinystės ir santuokos džiaugsmais besidžiaugianti Lauryna.

Verslininkė atvira, po visų šių metų ji vis dar mano, kad viskas buvo išrašyta kaip iš kokio mokyklinio vadovėlio. O labiausiai viliasi, kad šie gražūs prisiminimai nėra paskutiniai ir po daugelio metų galės susikurti dar daugiau įdomių įvykių.

Be to, šias laimingas akimirkas šeima dažnai patiria ir vyro gimtinėje Nidoje. Būtent čia šeima praleidžia ne vieną vasarą kartu, o kai Gintaras atranda laisvo laiko – jie planuoja kelionę. Labiausiai Glicių šeimai patinka gastronominės kelionės, kuriose susipažįsta ne tik su egzotiškais valgiais, bet ir su nepakartojamais vaizdais.

„Kai vienos durys užsidaro, atsidaro kitos“

Verslininkė L.Gricienė už šios dienos pasiekimus dėkoja metams su „Olialia“ projektu, kuris ją išmokė neįtikėtinai daug dalykų. Lauryna pabrėžia, kad dabar ji dirba su vaikų studija „Lovely Mess“ ir organizuoja įvairius renginius. Būtent to ji išmoko prieš daugelį metų, todėl akivaizdu, kad buvusių laikų ji nepamiršo, o jiems jaučia tik dėkingumą.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lauryna Glicienė

„„Olialia“ projektas man tapo dideliu malonumu. Su kiekvienu gyvenimo etapu aš vis augau ir augau. Atsigręžiu į tuos laikus ir džiaugiuosi, kad turėjau tokią patirtį, kurią galiu naudoti ir iki šiol“, – prisipažįsta verslininkė.

Vaikų interjero studija „Lovely Mess“ Laurynos gyvenime atsirado tuo metu, kai ji laukėsi savo pirmo sūnaus Mato. Moteris degė troškimu įrengti stilingą berniuko kambarį, tačiau stereotipais apipinta mėlyna spalva šias svajones naikino. Todėl verslininkei šovė geniali mintis ir netrukus ji pradėjo savo verslą.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parduotuvė „Lovely Mess“
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Parduotuvė „Lovely Mess“

„Mintis, kad viskas turi būti tik mėlyna spalva, man visai nepatiko. Aš nenorėjau tų mėlynų baldų. Mane traukė stilingi, mieli ir gražūs daiktai. Pradėjau eiti per visas parduotuves. Po kurio laiko atkreipiau dėmesį, kad visai nėra to, ko aš norėčiau. Negalėjau patikėti, kad net baltos paklodės neradau.

Tuomet grįžau namo ir įsijungiau internetą. Nustebau, kokie ten neatrasti klodai. Tada ir gimė ši mintis, kad turbūt ne aš viena negaliu rasti tinkamų baldų berniukui. Iškart pradėjau galvoti, kad reikia padėti ir kitoms mamoms padaryti tuos kambarius stilingus ir mielus. Kol laukiausi, surinkau labai didelę ir gražią papkę, su kuria ir atsirado prekinis ženklas „Lovely Mess“, – apie idėjos gimimą pasakojo Lauryna.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Lauryna Glicienė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Lauryna Glicienė

Po kurio laiko naujas verslas atnešė ilgai lauktų rezultatų, o moteris ne tik organizavo specialius seminarus mamoms, bet ir sukūrė joms atskirą skyrelį savo internetinėje parduotuvėje. Šiame skyrelyje ne viena žymi mama dalijosi savo mintimis apie motinystę ir savo vaikų interjerą.

Plastinėms operacijoms pritaria

Paklausus buvusios „Olialia“ projekto vadovės, ką mano apie šių dienų grožio kultą, ji pabrėžia, kad yra už tai, kad viską reikėtų daryti su saiku. Laurynos gyvenime pasitaikė ne vienas atvejis, kai jos akivaizdoje mergina iš bjauriojo ančiuko tapo gražia gulbe. Tačiau net ir su tokia tobula išvaizda, anot verslininkės, merginos dažnai persistengia.

„Aš pritariu tam, kad galima pasikeisti išvaizdą, jei turi kažkokių trūkumų, jauti diskomfortą. Tačiau su tuo negalima persistengti. Pavyzdžiui, man asmeniškai nepatinka didelė krūtinė ar perpūstos lūpos, kurios sukelia diskomfortą kalbant.

Galima pasitobulinti, bet reikėtų tai daryti saikingai. Tai yra kiekvienos moters reikalas ir sprendimas. Jeigu ji jaučiasi gražesnė, vyro mylimesnė, tai aš tik už“, – tvirtai teigia verslininkė.

Nors kiekvienais dešimtmečiais grožio supratimas nuolat keičiasi, tačiau pati Lauryna savo išvaizdoje kol kas nieko keisti neketina. Ji didžiuojasi ir dėkoja savo mamai, kad ši jai padovanojo gražius veido bruožus ir gerus genus. Vis dėlto verslininkė neatmeta galimybės senatvėje pasitobulinti savo išvaizdos.

Laurynos Glicienės vaikiškų baldų parduotuvė „Lovely Mess“ – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius