Čekuolių medaus mėnuo Tailande: Bankoko kontrastai, tikri ananasai ir Palanga Puketo saloje

Nors muzikos vadybininkai Justinas Čekuolis ir Akvilė Čekuolienė susituokė pernai rudenį, į povestuvinę kelionę šeima leidosi prasidėjus naujiems metams. Juk geriau vėliau negu niekada! Dvi savaites jiedu praleido Tailande – pailsėjo, pasigrožėjo neįtikėtinais gamtos vaizdais, paturistavo, o dabar savo įspūdžiais dalijasi su 15min skaitytojais.
Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirkos
Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirkos / Asmeninio albumo nuotr.

Aukso žiedus Justinas ir Akvilė Čekuoliai sumainė pernai rugsėjį. Pora susituokė Vilniaus Santuokų rūmuose.

Nors susituokę jiedu jau kone pusmetį, į povestuvinę kelionę Čekuoliai leidosi tik atėjus naujiems metams. Ir Justinas, ir Akvilė dirba muzikos versle, tad anksčiau medaus mėnesiui pasakoja tiesiog neturėję laiko – juk rudenį, o ir per Kalėdas, buvo pats darbymetis...

Tačiau prabėgus didžiosioms metų šventėms ir įpusėjus žiemai, laisvo laiko poros darbotvarkėje atsirado daugiau. Taigi jiedu nutarė pasinaudoti proga – susikrovė lagaminus ir išskrido į Tailandą. Tiesa, trumpam – juk jau reikia ruoštis balandžio 1-ąją Vilniaus „Siemens“ arenoje įvyksiančiam „G&G Sindikato“ koncertui...

J.Čekuolio nuotr./Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirka

„Tai buvo mūsų pirmoji tokia tolima kelionė į šią pasaulio pusę. Buvo smagu pabėgti nuo šalčių“, – 15min pasakoja neseniai į Lietuvą iš egzotiško krašto grįžęs J.Čekuolis.

Tokią tolimą šalį medaus mėnesiui pora pasirinko dėl kelių priežasčių. „Ir filmas „Paplūdimys“ įsiminė (kultinis filmas su Leonardo DiCaprio, filmuotas Tailande, – aut.past.), ir tai, kad keliavome sausio mėnesį – reikėjo šalies, kurioje tuo metu šilta. Tailandas pasirodė klasika. Kadangi kraštas nėra musulmoniškas, tai nėra didelių draudimų – galima ir alaus išgerti. Be to, nesame gulėtojai pliažuose, kurie po aštuonias valandas čirškintųsi, – norėjome ir aplink pasivažinėti, daugiau pamatyti“, – paaiškina J.Čekuolis.

Bendraudamas su 15min jis pasidalijo savo romantiško medaus mėnesio įspūdžiais ir akimirkomis.

Kontrastingasis Bankokas

Į svečią šalį jiedu su Akvile išvyko sausį, pirmieji jųdviejų nuotykiai prasidėjo dar nė nepasiekus kelionės tikslo.

„Į Tailandą skridome per Stambulą, ir kaip tik tuo metu jį labai „užsnigo“. Turkai atšaukė labai daug skrydžių, daug žmonių įstrigo oro uoste... O mums pasisekė: mūsų skrydžio neatšaukė, ir nors jis ir buvo nukeltas, teko kiek palaukti, vis tiek sėkmingai, sklandžiai nuskridome. Tuo tarpu kitą dieną per Stambulą skridę draugai jame neplanuotai pasiliko gal dviem dienoms“, – pasakoja Justinas.

J.Čekuolio nuotr./Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirka

Iš viso Tailande šeima praleido dvi savaites, savo atostogas jiedu skyrė į dvi dalis: pirmoji – turistavimas šalies sostinėje Bankoke, antroji – poilsis išskirtinio grožio Puketo saloje.

„Iš tiesų, ši kelionė buvo Akvilės projektas, ir ji tikrai buvo atsakingai padariusi visus „namų darbus“. Bankoke atidūrėme labai pavargę, jame turėjome nedaug laiko – vos porą dienų. Vieną jų skyrėm šventykloms, Karalių rūmams, centrinio parko aplankymui... Parke ieškojom krokodilų ir gyvačių, bet radom tik porą varanų ir kačių, – juokiasi. – O antrą dieną norėjome tiesiog nieko neveikti: gyvenome gerame, prabangiame viešbutyje, jame buvo baseinas, tai pro to baseino kraštą į Bankoką ir žvelgėme. Leidome sau pailsėti, nes tiesiog „nusėdo batareikos“. Gera buvo pasimėgauti tais 32 laipsniais karščio žinant, kad Lietuvoje siaučia žiema.“

Didelį įspūdį porai paliko vietos virtuvė: „Ir aš, ir Akvilė labai mėgstame valgyti, taigi su Tailando kultūra iš esmės susipažinome per gastronomiją. Naktinis maisto turgus, gatvėje ruošiamas maistas, kinų kvartalas, kur viską irgi tiesiog gatvėje gamina, čirškina, ir viskas kvepia... Milijonas žmonių, begalinis chaosas... Pradžioje mes nesupratome, kaip žmonės gali taip gyventi. Bet, kaip bebūtų keista, nors pats labai mėgstu švarą ir tvarką, tame kontekste begalinė nešvara man nepatogumų nekėlė. Nors buvo momentas žuvies turguje, į kurį užėjome perpiet, kai vien tik džiovintos, vytintos žuvys buvo likusios. Tas kvapas jau buvo kažkas tokio. Greitai pabėgom.“

Bendraudamas su 15min J.Čekuolis sutinka, kad Bankokas – didžiulių kontrastų miestas, kuriame lengva rasti ir prabangą, ir beribį skurdą. Tačiau tie kontrastai Čekuolių neišgąsdino.

„Bankoke mes gyvenome tokiame rajone, kuris yra kaip kokios lietuviškos Šnipiškės. Nors aplink buvo dangoraižių, šalia galima rasti ir lūšną. Bet nors kai kurie vaizdai tame mieste ir galėtų kelti nerimą, nejaukumo jausmą, jokio nepatogumo mes nepajutome. Galbūt kai aplink tiek besišypsančių, geranoriškų žmonių, viską priimi taip, tarsi taip turėtų būti, ir nekritikuoji“, – svarsto.

Puketo saloje – šiek tiek Palangos

Poros dienų Bankoke Čekuoliams buvo gana, ir toliau jiedu leidosi į Puketo salą. „Kai planavome kelionę, mažai ką žinojome apie Tailandą, taip pat ir apie šią salą. Iš tiesų, ją pasirinkome vos ne tiesiog „besdami pirštu“, ir neprašovėme. Galime dėkoti kelionę planuoti padėjusiam Ugniui Petraičiui. Jo dėka apsistojome labai gerame viešbutyje, nuomojomės motorolerį ir likusias 10 dienų važinėjome po visą salą. Išmokom važinėti vietiniu stiliumi – startuoji su 30 motorolerių vienu metu ir stengiesi ant nieko neužvažiuoti“, – juokėsi.

J.Čekuolio nuotr./Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirka

Kaip ir Bankokas, Puketo sala Čekuoliams irgi pasirodė užtektinai kontrastinga. Sako, galima ten ir labai gero, ir mažiau patrauklaus surasti.

„Daug kas mums buvo pasakojęs, kad Pukete – kaip Palangoje: daug turizmo, „tūsų“, prekeivių. Iš tiesų, yra ta „Palangos dalis“, galima rasti daug rusams pritaikytų vietų, užrašų jų kalba. Matėm net tokį restoraną – „Rusų ir tailandiečių maistas“. Yra ir tų paplūdimių, kur žmonės vos ne vienas ant kito guli, nėra vietos praeiti. Bet yra ir kita pusė – maži, kone tušti paplūdimiai su krištoliniu vandeniu, jūros žvaigždės ant smėlio... Dar yra ir ta „administracinė“ pusė – pats miestas. Ten jau viskas panašu į Bankoką“, – pasakoja.

Be abejo, ir poilsiaujant porai daug laimės suteikė skanus maistas. Iš tiesų, kokios atostogos be skanumynų?

„Supratau, kad niekad nebuvau valgęs ananaso, žmona taip pat. Tik ten paragavę supratom, kad viskas, ką valgėm anksčiau, nesiskaito... Porą ananasų atsivežėme į Lietuvą – šiek tiek koncentruotos Tailando saulės ananaso forma tėvams, artimiesiems“, – sakė.

Kai kurie žmonės sako, kad Tailando salos – tarsi rojus žemėje. Ar tikrai? „Iki rojaus žemėje ten tolokai. Tačiau ten greitai pasijauti ramus. Jų mentalitetas, tas budizmas... Jei esi atviras, visa tai greitai persiduoda, ir per porą dienų pats tampi ramus, į viską atlaidžiai žiūrintis. Lyg kažkas glostytų... Tačiau ten yra ir „kampų“. Ta visa netvarka... Gyventi ten niekaip negalėčiau. Bet pamatyti tą gražiąją pusę – fantastika. Aplankėme kelias salas, nacionalinius parkus. Plauki ir atrodo, kad filme esi, kad aplink dekoracijos arba fotošopas“, – tikina.

Baigdamas pokalbį su 15min J.Čekuolis sako, kad Tailandas medaus mėnesiui – puiki kryptis, ir ten reikėtų važiuoti greičiau.

J.Čekuolio nuotr./Akvilės ir Justino Čekuolių medaus mėnesio Tailande akimirka

„Šią žiemą į Tailandą vykome ne tik mes, bet ir labai daug draugų. Visi – į skirtingas puses, skirtingų tipų keliones rinkosi – kas su kuprinėmis, kas namą nuomojosi, su dideliu žmonių būriu keliavo. Ir niekas neliko nusivylęs. Kainos Tailande auga – vis didėja turistų srautas iš Lietuvos, Kinijos, Rusijos... Dabar ten tikrai galima pabūti pigiau nei Lietuvoje. Tik nežinau, kaip ilgai tai tęsis“, – sako.

TAIP PAT SKAITYKITE: Muzikos vadybininko Justino Čekuolio vestuvėse – garsių bičiulių sveikinimai ir „Lamborghini“ griausmas