Dainą Bilevičiūtę 54-ojo gimtadienio proga draugės išvežė į pasaulio kraštą

Dainos Bilevičiūtės gimtadienio vakarėliuose staigmenų niekada nestinga. Visgi šiemet, balandžio 9-ąją minėdama 54-ąją sukaktį, ji kartu su draugėmis linksmybes nusprendė perkelti į užsienį, į dar nepažintąją Portugaliją. Žinoma, čia nuotykių taip pat netrūko.
Daina Bilevičiūtė
Daina Bilevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

„Sukakus 50 metų, kiekvieną gimtadienį švenčiu originaliai. Ne tik dėl to, kad aš pati taip norėčiau, bet tai ir draugų nuopelnas, jie vis ko nors prigalvoja. Juk gimtadienį švenčiau ir ant tankų, dovanų antį esu gavusi... Bet kadangi mano gyvenimo būdas labai greitas, draugės šiemet sugalvojo važiuoti švęsti į kitą šalį. Ir kažkaip spontaniškai sumanėme, kad šventė vyks Portugalijoje“, – 15min pasakojo Daina Bilevičiūtė.

Į šią kelionę keturios bičiulės leidosi visai savaitei. Išsinuomavusios automobilį jos pravažiavo beveik visą Portugaliją – nuo Porto iki Faro miesto.

„Kai prieš pat mano gimtadienį labai norėjome aplankyti vieną senovinį miestelį, mums niekaip nepavyko jo rasti. Kiek mes besukome ratų, vis tiek atsidūrėme Fatimos vienuolyne. Su draugėmis sakėme, kad matyt tai visgi yra tikrai šventa vieta, kuri pritraukė ir mus“, – šypsojosi Daina.

Asmeninio albumo nuotr./Daina Bilevičiūtė

Atlikėja sako, kad ši kelionė buvo išties intensyvi – moterys norėjo kuo daugiau aplankyti ir pamatyti. O per savo gimimo dieną Dainai teko ir pavargti.

„Rytas prasidėjo nuo kreipimosi į veidrodį – kas pasaulyje gražiausia. O tuomet Sintros miestelyje kopiau į kalnus, ant kurių stovi dvi senovinės pilys. Per savo gimimo laiką, aš buvau maurų pilyje, – juokėsi ji. – Šiaip buvo visai sunku, nes laipioti teko nemažai.“

Po to draugės sugrąžino Dainą į apačią, ant žemės ir nuvežė... į pasaulio kraštą. „Anksčiau žmonės galvojo, kad toje vietoje baigiasi žemė. Čia man įteikė sertifikatą su vardu ir pavarde, kad ir aš pabuvau pasaulio krašte, – šypsojosi moteris. – O vakare... Prasidėjo portugališko vyno degustacija.“

Asmeninio albumo nuotr./Daina Bilevičiūtė

Ne paslaptis, kad D.Bilevičiūtė rausvą spalvą tiesiog dievina, jos nepamiršo ir gimtadienio metu. „Mano prašymu visos draugės turėjo pasipuošti kažkokia rausva detale, visas vakaras buvo su rožiniais elementais. Gimtadienis baigėsi naktį – prabangioje senovinėje vonioje. Čia buvo padarytas paskutinis kadras“, – pasakojo Daina.

Atlikėja sako, kad ją kelionės metu labiausiai sužavėjo šalies autentika, čia visur kvepia senove. „Ta prabanga tokia kukli, bet tokia graži, antikvarinė. Kur aš bebūčiau, panašūs dalykai šalia manęs visada atsiranda.“

„Gimtadienis buvo labai žaismingas, linksmas. Portugalija išlaikiusi savo seniausias tradicijas, tas mus visas pakerėjo. Tačiau nors tikėjomės saulėtos savaitės, tik dvi buvo tokios, o kitos – lietuje... Oras truputį pavedė. Bet gera nuotaika nedingo, viską išpildėm, ką planavome. Kiekvienam linkėčiau taip smagiai savo sukaktis atšvęsti“, – 15min pasakojo Daina Bilevičiūtė.

Daugiau Dainos Bilevičiūtės atostogų akimirkų – galerijoje:

Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius